hej jag har ont på mitt öra

bara så ni vet. igår kom mitt hjärta hem. LOVE. han är brun, och näst intill svart på magen.
imorgon är det skola, LOVE, och sen ska jag åka till IKEA med mamma och köpa det sista till mitt rum, sen kanske ni får se lite bilder.
menmen, nu ska jag dra på mig nån mysig tröja och äta ost och kex med min MAMA.

hajdo

Hennes & mau/Lindex/GinaT


Första natten i mitt nya hem, bättre bild ...

dsc00546 (MMS)

Första natten i mitt nya hem, bättre bild kommer när allt är på sin plats. GONATT


24 08 2010

NU, Tea & IKEA katalogen, sedan middag hos moster och fortsätta flyttningen.

LAATER


PONCHO

 

eftersom att mina rum är väldigt stökiga så fick det bli bilder i mammas spegel istället.
NU - skola

love ain't nothing you can take, it's a little thing we make.

klev upp kl nio idag, bara för att få lite rutiner. Skolan börjar ett, och jag är klar redan nu.. kul!
nä menjag ska inte klaga, ska cykla ner till stan och fixa lite med min fina vän Ettan, för hon börjar inte för än imorgon.



drar igån med denna.
ha det gött!

Isak Strand - Save my soul



gammal favorit, så jävla bra, dör lite inombords (nästan).
sök även på "isak strand idol" på tuben, förjävla go.

A PERFECT SOUL - I WANT YOU TO NOTICE


FYFAN VAD JAG LÄNGTAR TILLS IMORGON

jag vill faktiskt börja skolan nu.
konstig? jag? pff..

VAFAN HÄNDEE??



hittade en riktigt klockren bild på petras gammjävladator.
Gonatt HAAAJjJJJjj

NORDINGRÅ

jag leker med livet för tillfället, bloggen kommer lite i andra hand.
HEJDÅ

"PRIDE" med Lizette och Helena



så här ser jag ut. plus lite jeans.
PÖSS

Fredag full av längtan.

Pontus, skola, och nytt hem. Det är mycket nu. Och jag får inte jobba med mina tanter och gubbar mer. WHAT TO DO LIKSOM

jag är klar när jag är nöjd



Det suger inte att flytta. det ÄGER. det är packningen som suger bäversnopp.

kvalitetstid med mamma resulterade i en golvlampa, en bordslampa, en spegel, ett stycke rullgardin, och fina,fina krokar. nu är det bara resten som fattas.
LAATER

Jag känner mig lurad.


MÅNDAG







mozzarellaost, tomater och pesto är en sjukt bra blandning(Therese Nilsson, du borde prova!). det suger att flytta. och jag har fått världens finaste klocka av Pontus.

40års fest

och varenda jävel är full förutom jag.
lika bra det kanske (HE-HE)

++++++



jag är fortfarande sjuk = mitt liv suger.

HARD-WORK-WORK


Jag vill inte jobba.

VÄRLDENS BÄSTA



Jag tycker om dig. jätte mycket.

redhead

röd-i-håret igen. känns BRA.
nu ska jag ta och äta någonting, och sedan ska jag, pontus och några vänner till honom ut och bada.
LOVE

YOU ARE

jag är NÄSTAN frisk nu. men det känns bra, vill inte vara hemma.
så imorgon ska jag jobba, och färga håååret.
bra. hejdå


Jag har världens finaste pojkvän



eftersom att min kropp aldrig nöjer sig med att vara lagomt sjuk, så ligger jag nu i soffan, och vet inte vart jag ska ta vägen.
 Men Pontus lyckas alltid. han kom precis förbi med denna vackra skapelse. LOVE


note to self. klipppppp diiiiiig


where did all the people go?

okej, jag skrev ingenting igår. MEN jag är sjuk, och då menar jag sjuk. har lyckats fått världens värsta förkylning, på sommaren. jag är fan duktig!!!!1!11 så nu har jag fått hostmedicin med morfin i, så jag känner mig skit konstig nu. haha

MEN inception var sjukt jävla bra, det var en sån film som man inte kan förklara för då kommer jag förstöra hela filmen. men jag rekomenderar den verkligen!

och nu så ska jag umgås med sillen.

HEJDÅ

RSS 2.0