insperation



jag dog lite nu. FY FAN VAD LÄCKERT

chillmode




den och en kopp tea, och jag är redo att sove.
gonatt

dagens låt. nästan



gojävla

hur tänkte du nu?


jag älskar dig gojävel!!

hello lovers.



soon they will be mine!!! jag längtas

Ida1 & Ida2













jag fucking älskar dig

SNART KLAR!!!!


http://open.spotify.com/track/25yn1bDT43XDWSaAKo1sPG

lite paperboys, matlagning, bakning, plugg, en lång dusch, och sedan kommer min kärlek.

LIVET ÄR UNDERBART

jag vill ha helg, NU





jag har en 4mm i öra nuå, snart klart. HIHIH

avis



lite avundsjuk jag är på pappa. jag vill också kunna, och famförallt våga.
det ser så.. fridfullt ut. men jagfår nöjja mig med att baka i min nya häst tröja.
HEJDÅ

seriös-chey



nu ska jag försöka få in mina katter, äta frukost, och gå till skolan (i regnet...............)
ha det bäst

http://open.spotify.com/track/0Nz8wPuVHNTIWK8fHYrFtH

god natt, sov gott, osv.
livet är underbart

EVERYBODY KNOWS THAT THE BIRD IS THE WORD



gamm bilden, men mysig varen

fina, fina du.



sitter och försöker bli glad. inte ens slagsmålsklubben hjälper. vaad ska man ta sig till då?? jag provar med ettan, hon brukar fungera i alla lägen. LOVE

pengarna brinner i fickorna.

igår köpte jag en dator, och idag ska jag köpa två externa hårdisker och en locktång.
jobbigt va?

ja ba bju på mig själv ja, ceya latero/ Lill'K!

HEHEHHEHEHEHhehehehehheheh HAAAAAAAAAAAAAJ! hejdå / chimpelimppimp




varsego lill'k!


HEY SAAANDY





är med kim, hon orkade inte vara med på bild, så jag fick softa framför kameran helt själv idag.
det är kul
hejdå

kungarna av tylösand

varför, varför, varför, VARFÖR skämmer folk ut sig så grovt med vilje? och varför är det så jävla kul att kolla på?


jag gjorde en ida.



till veckan händer det en stor förändring. jag är nervöööös

lite cravings på en torsdags kväll


tjocka barn är nog det roligaste som finns.


WORD UP


Toy story 3. HÅRD ROCK

dsc00553 (MMS)

Toy story 3. HÅRD ROCK


svartsjuk? jag? pff..



det är mycket nu, och jag har ingenting intressant att skriva, så jag låter bli.
ES09 äger

RSS 2.0