HOW I LOVE HIS DEEP BROWN EYES


COOL JAG ÄR. Det var dock äckligt kallt, M...

dsc00472 (MMS)

COOL JAG ÄR. Det var dock äckligt kallt, Men man ska bada i Maj!


fuck fuckeli fuckfuck

jag vill också gå på krogen

SCREAM


F R Ä K N A R

Fräknar. svenska språkets fulaste ord.
men ack så fina dem är i verkligheten.
så nu sitter jag här med ett leende på läpparna, och välkomnar årets första fräknar.

LIFE-IS-WONDERFUL


vila i frid bloggjävel (fast okej, kanske inte)

ses till veckan eller nått. ni dör nog inte.. :):):))):))))

Livet är underbart. Nu ska jag hem till mi...

dsc00458 (MMS)

Livet är underbart. Nu ska jag hem till min Mamma. Love


323-WHAT?

Kom inte vidare, och jag ville inte vara med i själva programmet, utan jag ville bara veta om jag hade det dem letade efter. Och jag var tydligen för försiktig och för mysig för att bli idol 2010, Men annars var jag " jätte duktig " . Men det känns bra, jag hade helvetes jävla kul iallafall - och det var ju det som var meningen. LATEROO

Känner mig riktigt jävla cool. Håll tummar...

dsc00453 (MMS)

Känner mig riktigt jävla cool. Håll tummarna!!


Lyxfrukost!? Nu sitter vi på sergelstorg s...

dsc00449 (MMS)

Lyxfrukost!? Nu sitter vi på sergelstorg sedan en timme tillbaka. Så nu är det bara åtskilliga timmar kvar. Nice........


Vackert


Beautiful cags



I jakten på en kortlek hittade jag denna.
Och ja, jag skrattade, mycket.

Ibland är det skönt att vara galen

inatt åker jag och Myou till Stockholm.
lite sådär lagom wild and crazy.
(idol, hehe)

FREEEDAAAG


I can't stay here.

Jag vill inte vara här.
inte nu.

jag vill känna andra känslor.
uppleva saker, möta människor.

GÅÅÅR LÖÖÖS
less jag är
fyfan
haaaaj


It's a small crime and I got no excuse


lättroad, javisst!






for all the trash I won - I cellebrate alone

sitt hos kimpen.
ba så ni vet.
hejs.

I'M A COOL KID







Fika med fina vänner och åka as fräään bil med min kärlek.
det finns bra måndagar.

GONATT

This is not what i do.

ska snart dra mig mot skolan, sen ska jag lägga mig på gräsmattan och sola.
LOVELY


Smaksensation

dsc00444 (MMS)

Smaksensation


Valborg?

Man mår ju som man förtjänar. Men helvete vad kul jag hade!!

RSS 2.0