Don't come back to me, don't come back at all.

köpt en mobil, jobbat, varit full och lycklig, och sagt hejdå.
Http://twitter.com/LindenIda
ses där va?

Jobb, gym, bad, middag, och ja..

Har bestämmt mig för en HTC wildfire s med telia max 25 abonemang. Billigt och bra! Så imorgon jobbar jag till 15, och sen tar jag bussen till birsta och spenderar pengar!
Passar på att lägga ut en bild på Emma, Isabelle och Jonas.

vilse i htc djungeln.

Jag ska ha en htc med telia abonemang. men vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad???

I don't get jealous when I see my EX with someone else, because my mom always told me to give my old toys to the less fortunate.

Ni kanske undrar vad jag gör nu på sommaren? jag jobbar, svettas, tränar, svettas, och äter. Thats it. KULT VA?

...

Jag hade inge kul igår, det regnade, jag blev blöt, allt var svindyrt, min mobil tog sitt liv, och en måsjävel sket på min axel.
Men vet ni? JAG HITTADE EN HUNDRING!!!

Florence + the machine, och rosévin.

Fick ett superfint efva attling halsband av Jonas och Emma. dom är bra go dom där två.
Nu väntar jag på att Ida ska knacka på så att vi kan grejja på en stund innan stadsfesten.

THE BOOMBOX CAN CHANGE THE WORLD

Tjena! vad har jag gjort den senaste tiden? tänkt mycket, och pratat. Så nu känns det hela rätt bra ändå. Har köpt höstkläder, ångest, Och fick hem ett paket från elf igår, NAJS!
Så nu sitter jag i sängen och grejjar med naglarna, sen kommer Jonas och Emma hit med lilltjejen. Mysit! Och senare sen ska jag väl dra ner på stan och kolla läget. Ha det gött!

- Eminem.

"You've got enemies?
Good. That means you
actually stood up for
something in your life."


DOG DAYS ARE OVER.



Har jag sagt att jag har ett jordgubbsland på baksidan? Inte? Jag har iallafall ett jordgubbsland på baksidan!
Nu ska jag äta upp dessa, och se på PB. Puss i luvan!

Done is Done, and you're the one to blame




Livet.

Stay Afloat, The Key Is Hope.

Stora planer på gång nu.
Längtar tills skolan börjar. Fina vänner och rutiner!!!



Började föresten jobba idag. Bra, nu vet ni det.

Jag är nog inte det du drömmer om, men jag är det du ser.



Sitter och väntar. Har till och med flätat håret, varför? jo för att det inte går att borsta, haha..
Tills vidare kan ni grina och lyssna på denna; Melissa Horn – Innan jag kände dig

You tell me that you need me but then you go and cut me down.

Aokej, har plockat jordgubbar, gjort två tårtor, och ätit våfflor idag. Nu ska jag sola, och lite senare kommer fina människor och säger grattis. Livet är ganska bra ändå.

LIKE A FOOL I TRUSTED YOU



fan vad trött man är när man är arton..

Hon var sjutton år, sjutton år i staden där hon växte upp.

Så, nu är jag arton.  arton år och en dag om jag ska vara fisförnäm.
Jag hade kul igår, trots att det var noll drag ute.


Fick världens finaste armband, och glas av mor min. Hon är bra jävla bäst.

Lets make the most of it.

fyller år på fredag. börjar jobba på måndag. första helgen i augusti är det pride i stockholm. slutar jobba efter fyra veckor. åker till gävle med mamma. sen börjar skolan igen. TIDEN GÅR SNABBT.


Jag är bra jävla dum i huvudet ibland.

äta frukost, lyssna på dunkadunka, och sola. Livet alltså.

DU FÅR PASSA DIG SOM SATAN



Om killar blir starka när dom festar så ska fan jag också bli det. Ha en bra kväll mina små fågelbajsar!

BANG & BURN

Live blir bara bättre och bättre nu för tiden. Har dock jobbat idag, trots det sjukt bra vädret. Men det är fortfarande sjuuukt bra väder, så jag och brudarna lär väl ta ett glas vin och må gott som fan. Och Hanse har även lärt mig hur man ser på film på tvn via datorn utan sladdar, hur bra?! Så nu sitter jag och ser på prison break, och facebookar samtidigt, känns ganska bra! hehehe, vi hörs väl sen någon gång, HEJDÅ!

YOU HAVE FIRM GRASP OF THE OBVIOUS

Vad ska man säga? Jag har inte kunnat bloggat idag för att jag har ett bromsbett på knäet. Skämtar inte, det är jätte svullet och det gör jätte ont. Inte så kul. Men jag har skrattat ändå, mycket! Var ute i gussjö och solade och badade med mammsen, sen åt vi lunch, läste lite, och åkte hem. Sen gymmade jag, och kom hem till en suverän middag, och efter det gick jag och Lizette på sommarklubben, och grattade Simon som fyller arton idag. Så jag säger godnatt nu, för imorgon ska jag jobba, funfunfun

CLEAN SHOWER FRESH


Mamma och sambon kom hem från semestern idag, gud vad jag har saknat dom. Och som ett litet plus så fick jag denna underbara doft i present. Dom är bra go dom där som jag bor med alltså. Så nu kommer jag att lukta galet jävla gott.

Clear & Green...



Sitter och ser på tv och väntar på mamma. Dricker vääärldens godaste te, grönt med citron i, plus lite mjölk. GÖTT!!! Känner att jag borde sitta ute på ballkongen i kvälls solen, men jag är ganska nöjd på sol för idag.
Föresten så var det en konstig upplevelse att sola i en park, men det var helt okej. Kubbade, åt en asgo macka och en massa jordgubbar, och läste flickan som lekte med elden.

FINVÄDRE!!!!!!

äntligen fintväder, äg! nu drar jag till stadsparken och solar med lizette, bara så ni vet. Och efter det ska jag träna.
Och ikväll kommer mamma hem!!!!! världens bästa dag!!

Wild Thing

jag fyller fan snart år. hej ångest.

Jag talar iallafall klarspråk.


Fin man e utan smink när man kör med solskydd i ansiktet och olja på kroppen. Kontraster!!!:D:D
Tränade förestenidag, galet skönt. Fick ut en massamassa aggretioner på boxningssäcken efteråt också. Sen vet jag inte vad jag ska skriva, har ingen insperation. Ikväll ska jag städa, dricka tea och se på serier. Livet är ganska mysigt, även fast att jag känner mig jävligt ensam och hopplös.

I DON'T KNOW HOW TO LOVE YOU


Första söndagen i juli.

Sitter i skrivande stund och väntar på min bror, han ska komma med hund och barnvagn hit, sen ska vi gå på en promenad genom stan, i blåsvädret.


I'm on the right track baby


midsommar med minifavvisar. Mysigt värre.

HONEY I'M HOME



hahhahaha fan vad svart jag ser ut.... blev några timmar på stranden och framförallt i det 18gradiga havet.
Jag har haft världens bästa vecka, och nu har jag landat i örnnästet igen. Mamma och sambon är på upptäcktsfärd i två veckor, så nu är det bara jag och katterna.
Så, nu ska jag och frugan sova lite, för imorgon ska jag spendera pengar! ha det gött

RSS 2.0