samma gammla visa - men jag vet inte vad det är för låt.


bara håret kvar,och några klädbyten..

duger detta eller??


jag ska nog ha ett linne under skjortan ser jag.. hehehe

myser, städar, och älskar livet.

Three Days Grace – Lost In You

what to do, what to do..

 
såhär söta var vi igår. sen var det inge kul längre, så då gick jag hem.

Men iallafall. Nu sitter jag med färg i håret, för jag hade världens sötaste utväxt innan. så det ska bli riktigt skönt att bli av med den!
Och imorgon ska jag träffa min fina Therese, som är hemma över jul. Och då ska hon komma hem till mig för första gången. MYSIT. menmen, mer om det en annan dag.
och just det, vi ska till birsta och spendera pengar. HA DET!

Dag 18 – Min favoritfödelsedag

Det måste,utan tvekan, vara min 15de födelsedag. Då lekte livet lite.
nu ska jag vara med fiiina lizette, ha det gott mina små igelkottar!
puss i luvan!


Dag 17 – Mitt favoritminne

oooj.. Det här blev svårt. Men ett mysigt minne är från min 17års dag. Pontus la asfalt som sommarjobb, och sa att han inte skulle komma hem för än dagen efter, men mitt i allt firande så ringer han på dörren och stiger in i min hall. Lycka!!
ett annat helt fantastisk minne är ifrån lucia iår, när ES09 och ES08 sjöng i bergsrummet. LEGENDARY!!!!
nu ska jag softa med mina julklappar, sen ska jag sola, och sen ska jag hem till pappa och hämta lite mer julklappar.
Livet nivet, det är inte lätt. :)

GOD JUL DÅ


/ Ida "Renen" Lindén

Dag 16 – Min första kyss

heter David.  jag höll på att dö, det var inte alls som jag hade tänkt mig, det var tungor överrallt typ..  huga!
MEN inte hänga läpp över spilld mjölk lixom. DET ÄR JULAFTON:D:D och jag har fått en lila halsduk så här på morgonkvisten. Mamma♥

GOJUL KÄRA BLOGG READERS
Lady Gaga – Christmas Tree

allting är tyst, ingen röst som skiner upp.

Grips av panik, jag är själv nu.
På väg mot ett nytt liv, men jag vet inte vart.
Orden fastnar halvvägs, jag vet inte hur jag bär mig åt.

Jag är ung och dum, sjutton år.
Förlåt är nog det enda jag kan säga.
Förlåt, förlåt, förlåt.

ROAR..


så jääävla sexigt. dör lite. heheeehehhee.. mamma? nä. skulle inte tro det.

Dag 15 – Mina drömmar

Jag har noll drömmar för tillfället. Det enda jag vill göra är att vara ung och galen medans det ät tillåtet. Jag vill ut och se världen. Åka till Venedig innan staden sjunker. Åka till Australien och lära mig surfa. Skaffa mig en liten sketen lägenhet, och göra den till mitt hem. Jag vill känna mig älskad. Jag vill bli kär. Jag vill bli kär hur många gånger som hellst, i massa olika saker och personer. Jag vill leva lite. Och sist men inte minst. Jag vill vara saknad, och jag vill sakna. Annars har man ingenting att kalla hem.

dan före dopparedan.

DET ÄR FÖR FAN JUL-FUKING-JÄVLA-AFTON IMORGON?!?!?
tiden går fort när man har "roligt".

menmen, idag ska jag vara med petra och lizette och busa lite, sen ska jag hem och städa, eftersom att det kommer att komma femton personer hit imorgon, och dom lär vilja se mitt fiiina nyya rum, i mitt fiiina nyyya hus.
hihih. HEJDÅ

Ellie Goulding – Your Song - Bonus Track

HAH, vafan är detta liksom?


KLAR!!



sista julklappen inslagen. Nu ska jag hem till kim och färga hennes hår, sen ska jag till petra, och sen ska jag träffa joakim! livet leker förfan. HEJPA

livet i ett nötskal ( i kims lägga. )






LITTLE GIRL BLUE

Här sitter jag och lyssnar på Janis Joplin och myser. tror närmare bestämt att jag åker till birsta med Kim. behöver köpa lite rena trosor osv...............




leka lite. hej frugan!!
LATEROO

Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?



gojävla kläderna.
det var kallt idag, och jag var på sämst humör.
sängen ser så, mjuk ut.. så, skön.. GODNATT

alltså livet..

var hos tandläkaren idag. hon hatar mig och vill dra ut mina visdomständer. Livet suger.
nu ska jag gå runt på stan, själv. ta en kopp kaffe och läsa en bok, själv. och sist men inte minst, klippa mig, SJÄLV.
jag är trött. hejdå


Dag 13 – Den här veckan

har jag bott i ett lucialinne och sett riktigt lönnfet ut. Jag har umgåtts med fina vänner, köpt och slagit in julklappar. Jag har gråtit och skrattat. Jag har uppskattat saker, överskattat kärlek, och underskattat allt vad vänner innebär.


there's a "lie" in "believe", an "end" in "friend", an "over" in lover and an "if" in "life"


✝✝✝✝✝✝✝✝


almost lovers.

äh,  nu ska jag laga mat, sen drar jag på nått julmys med en massa estetare. och jag ska jobba i helgen. KUL LIV

sluta leta efter fel.

http://www.youtube.com/watch?v=peD7tc88K3s&feature=related
äh, avslutar dagen med ett skratt i sann evelina andersson humor.
fredut!

Dag 12 – I min handväska

kamera, plånbok, läppsmörja, hårdspännen, snoddar och nyklar. coolt va?
HEH, gonatt

frizzzzzyr kaozzzz


1 raklugg. 2 snedlugg. 3 nooothing.
VaAAaAAaAaaaad ska jag haa?

DET BÄSTA AV MIG FINNS DJUPT IN I MINA SÄMSTA SIDOR




2009-02-04



hahah.. fan va go man va!!

Dag 11 – Mina syskon

 
HIHIH, fina bilder va??!?!?

Jag har två fina bröder. Som ni ser så är dom några år äldre än mig, eller ja, ganska många år äldre faktiskt. Jonas, till vänster, är tretton år äldre än mig, alltså 30 år gammal. Och Mattias, till höger, är 19 år äldre än mig. alltså 36 år gammal. Vi är "halvsyskon" - olika mammor. Mer än så kan jag nog inte säga, förutom att dom är två riktigt goa gubbar.

Tjenahej

inte dag 9. Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag

ja, idag var det lucialinne som gällde! klev upp kl 05.20, hade första lussningen kl 06.20. Och efter det rullade det på med fyra lussningar till. När det var klart gick jag och lizette hem till henne och åt, och jag somnade på soffan, HEHE. Sen kl 18.30 bar det av med buss till högakusten bron, vi gick in i ett bergsrum, och köre STENHÅRT. bästa jävla luciatåget någonsin. och nu sitter jag här och är trött.
FREDUT

HONEY I'M HOME

nu vet ni det. jag är överlycklig och helt förstörd. kom hem med sjukt mycket kläder, HEH.
imorgon är det lucia. jag hatar att gå estet så här i juletid.

till alla som trodde att dom var någon.

17.05 går tåget mot stockholm. Jag, Mamma, Aice och Catherine ska mysa och shoppa heeela helgen. ni kan ju försöka ha det bra ni också amigos!
PUSS



här får ni lite mysiga helg låtar också!
Josh Groban – Hidden Away
A Fine Frenzy – Almost Lover
Griffin House – The Guy That Says Goodbye To You Is Out Of His Mind
Sam Hart – Mario Kart Love Song
NEEDTOBREATHE – Washed By The Water - Acoustic Version
City and Colour – Comin' Home


SKRATTA LITE


Dag 08 – Ett ögonblick

Det här blev onödigt svårt. jag har ingen aning om vad jag ska skriva om.. Ett fint ögonblick? ett sorgligt? ett kärleksfullt? jag vet inteeee?? det får bli som det blir.
Men men, jag tar ett fint ögonblick. Detta är ifrån när jag opererade bort mina halsmandlar i vintras. jag minns inte detta, eftersom att jag var sövd, men jag var söt ändå.
Jag hade panik och grinade som en hamster typ, eftersom att det var första gången jag blev sövd, och det var OBEHAGLIGT. Men iallafall, där ligger jag och grinar, 16 år, är helt hysterisk. Håller mamma i handen, och tror att jag aldrig kommer att vakna mer. så lugnar jag ner mig, och precis innan jag somnar så säger jag "du och jag, mamma."
HA - hur go är inte jag lixom?! väärldens goaste dotter? jag? äsch då.

ett annat fint ögonblick är när jag träffade Petra för första gången, vi var ute på värsta äventyret med klassen, och det var petras första dag med oss. Alla barnen gick och badade, förutom petra, för hon hade ingen baddräckt. jobbigt va? men jag är ju en liten superhjälte och hade med mig en extra, som jag sen lånade ut till petris. hon blev glaaad, sen var vi med varandra heeela dagen, och ingen annan fick vara med oss. ♥

Jag är en ganska fin människa. Ibland.
GODNATTTTT!


Mary and Max



nu ska jag se på film. kanske den bästa filmen som någonsin gjorts.
för jag kan inte sova, och tycker om att titta på sorliga filmer när jag ligger ensam i sängen.
lol

Dag 07 – Min bästa vän





jag har två styckna. LYLLO MIG!!! och dom vet hur jävla bra dom är, så jag behöver inte skriva en bok om det här på bloggen. det känns BRA!!!

och bara så ni vet det så har jag haft världens sämsta jävla dag idag. Det var kul. NOT.
gooonatt bloggN

Dag 06 – Min dag

skola, sång, förhoppningar, kycklingsallad, skratt, gråt. "vi ses."



godnatt.
Paolo Nutini – Last Request

det är varmt i borga.



heh. smickrande bild!!!!!!!

Dag 4.. FAST NÄ. Dag 05 – Vad är kärlek?

inte fan vill ni läsa om vad jag har ätit heller. jag hoppar över dag fyra, grina om ni vill.
jag trodde att jag och pontus var kärlek. men det hade alla olika åsikter om. så jag tar några andra exempel istället.
Evelina och Adam.
Therese och Lars.
Disney filmer.

Alla har olika åsikter, svårare än så är det inte.

ME N' MA FRIEEND

sitter på skolan med Lizette och väntar på att idrotten ska börja. vi ska ha dans.. DANS!!! av alla jävla aktiviteter som man kan ha, så ska vi ha dans. så nu hatar jag livet lite.
Men jag slutar klockan tjugo i tre, och då ska jag köpa lite godis och några tidningar, sen bär det av mot borga.
Ha det gött!
LATERRRRRO

Dag 03 – Mina föräldrar

Jag är precis som alla andra, ett barn till två människor. I mitt fall blev det en man och en kvinna, mannen, aka pappa Thomas, är skäggig och ser ut som Nordman. Kvinnan, min fina mamma Eva, är inte skäggig och ser ut som mig (fast det är ju jag som ser ut som henne egentligen). Jag bor hos min mamma, och det tänker jag fortsätta att göra. Jag tycker om min pappa, men han har fel värderingar. Vi pratar ibland, fikar ibland, och åker ibland till Nordingrå och hälsar på hos lite folk. Mer än så är det inte.
Men jag har ju min mamma, och det är faktistk det enda jag behöver. Jag älskar dig, Eva Ulin.

 

varför är jag så rolig jämt för? det blir nästan lite jobbigt


å ja ba; BITCH SAY'S WHAAAT??

EGO-TRIPPIN'



bilden blev blå, så jag tände lampan, gjorde en boll av håret, och drog en till pose.



nu ska jag packa och städa, för imorgon drar jag till borga och åker skoter, om vädret tillåter dvs..
FREDUT!!!

Dag 02 – Min första kärlek

Mikael heter han, men det fungerade inte, bara så ni vet!

Dag 01 – Presentera mig själv

fan vad töntigt.. men jag kör på ändå.
Ida Kristina Lindén heter jag, är född den 15 juli år 1993. så om ni är snabba så fattar ni att jag är sjuton år gammal. Jag går estetiska programmet med inriktning på sång, och jag har ingen aning om vad jag vill göra med mitt liv. Jag skrattar jämt och ständigt, är kär i min fina klass, jag har alltid på mig någonting lila och min mamma är den finaste människan jag någonsin mött.


-97?

-07

-10

såja, det blev inte så långdraget. tur är väl det.
Nu; skola. PUSS!


RSS 2.0