Jag till inte åka till Finland. Jag vill s...

dsc00492 (MMS)

Jag till inte åka till Finland. Jag vill stanna här, och vifta med tårna i sanden.


My favorite, my number one.


Vart på kroppen sitter allvar? och vem vill bli tagen där?

imorgon kommer förhoppningsvis min sommar känsla.
jag ska ut till Bredviken, till mina kära små "kusiner" och bo i deras sommarstuga.
Längtar bara lite. Sedan kommer pontus upp på torsdag och vi firar midsommar i blandannat norrfällsviken.

nu blir det nog inte så mycket bloggande från mig, kommer hem på lördag, och åker till Finland på söndag.
så jag kommer hem på riktigt nästa lördag. 

I L O V E this shit.


FULDANS - FULKULTUR



jag och petra i ett nötskal.

jag kan inte dansa så fint som du



hittade en jätte gammal bild, så nu är jag j'tte sugen på att bli brunhårig.
ba så ni vet

hej

doing different things.

har börjat prioritera vänner framför datorn nu. så ja, bloggen får lida.

LAATER

I ♥ Nordingrå.










I slept with someone in Fall Out Boy and all I got was this stupid song written about me



men blir nästan sentimental.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


-


SASKIA HAR ETT NAMN MED KLANG

to do's ;

- plugga
- skola
- plugga lite till
- sola
- petra

LAAATER

I won't come down

I was barely hoping for a kiss
I didn't think that it would come to this
But everything he touches turns to gold
So I just brace myself and grab a hold

I'm out of bounds
I'm off the ground
And
Boy you turned my world around


Livet äger!!

dsc00481 (MMS)

Livet äger!!


HONEYBABY

sitter hemma hos pontus nu, ska snart iväg och kika på Prince of persia.
jag älskar honom ja.

bara så att ni vet lixom.

I ♥ ES09








WE-ARE-ALIVE


jag behöver kärlek från fel håll.

nu är jag suuuper röd i håret igen, och jag gillare!
ska snart ta cykeln till skolan och tagga för våran "konsert" ikväll. sen har Pontus avslutningsbal också, så jag ska försöka hinna kolla på han också. så ja, jag skriver väl mer imorgon eller nått.

LAAATER


Jag vet vem jag är när jag är hos dig.


det måste vara något fel på mig, för ingenting är logiskt


Jag älskar dig.

img_6835_7001859 (MMS)

Jag älskar dig.


Och jag fortsätter att förvåna mig själv. Om, och om igen.

Jag måste läsa mig att tyda drömmar, eller anlita någon som kan det. För jag vaknar förvirrad lite väl ofta nu tycker jag.

SERIOUS_GIRL_93



ses på tivoli helvetet

RSS 2.0