Har ingenting att göra här längre.

update från sjukstugan. Dricka kaffe, se på Prison Break och måla naglarna. Kreativ? nä.
Funderar på att lägga ner detta bloggandet, eftersom att det bara verkar vara min mor och min bror som läser ( Hej Jonas!!! ).. Så, ja. vi får se hur det blir helt enkelt.

Jag saknar dig mindre och mindre, det kommer annat emellan och det är bra.


WE ALL SHINE ON.

"life is infinite. remember that whether you lose a part of infinity or add to infinity, what remains is infinity. as you experience the pain of loss, remember that time here on earth is only part of a soul's journey."

FUCKING JÄVLA SEPTUM!!!!!!!



Har aldrig varit med om någonting värre. fy fan vilken smärta.

Äventyr efter äventyr.

Kör på en lugn helg. det behövs. Så nu tar jag cykeln till Lizette, och imorgon drar jag till sundsvall.

Hur fan ska jag rocka detta då?



kort som fan, men jag tror att jag gillar det.

Fall seven times, stand up eight.



Denna bok kommer att bli min död.

One of a kind.

Har sjukt många blåmärken sen att jag och Joel brottades i fredags. Men det var kul, så det är nästan värt det.
Har beställt hem nytt smink och nya töjjningar. Going 16mm! galet ovärt, men sjukt snyggt. Så ja, antingen så får dom ligga, eller så blir dom använda.
Ska även klippa mig på tisdag, bort med skiten liksom. Sen ska jag till sundsvall och planera lite äventyr med Ida och My. Det enda som fattas är lite nya kläder, men det går säkert att ordna.

Ida, håll käften.

Nollade Es11 igår, fan va kul vi hade. Galet. Tog inte med mig kameran, så ni får nöjja er med mobilbilder.
Dom fick visa sina sexuella erfarenheter med hjälp av balonger.


Och sen fick dom som ville, tvätta av sig äcklet som var i ballongerna.


Dom fick imponera på Ulf. Mission impossible.


Sen fick dom delta i en blodpuddingsstafett, toppad med kaviar och senap.


Sen fick dom godis. Men dom fick leta efter dem i en sörja som jag inte vill veta ingredienserna i.


Sen serverades det efterrätt på Gottfrid.

Och sen drog vi hem till Calle, sen till Annie, sen Måns, och sen krogen, där farsan min bjöd på drinkar.
Jag mådde inte bra imorse. HEH

I'm not a saint.



Ännu en fin människa.

Ute på äventyr.

Jag vet att jag suger på att blogga. Men jag får vara det. Den här veckan har alla mina lektioner börjat, vilket känns riktigt bra. Så nu blir det matte C och scenisk gestaltning för hela slanten, typ. Meeen, nu ska jag sova, för imorgon har jag värsta sånglektionen och matte. Vi hörs säkert sen!

Längtas till att jag får se denna på bio.


SPRITT SPRÅNGANDE GALEN



vafan, det är ju fredag, Klassisarna spelar på Hamnkrogens näst sista kväll. Vinet står i kylen. Vad gör man? går lös. ÅH, vad jag ska skratta ikväll.
Deadmau5 – Ghosts 'n' Stuff (Radio Edit) (Feat. Rob Swire)

RSS 2.0