Undra om Pontus blir svartsjuk nu? Det hop...

dsc00381 (MMS)

Undra om Pontus blir svartsjuk nu? Det hoppas jag... HEHE


All the rage.



FAN VAD JAG ÄR GLAD
fast nä

i wanna learn how to fight


Gävle, v.10



min kära moster har för övrigt världens gulligaste lägenhet. så egentligen ska man inte göra ett collage av alla bilder i paint, men det struntade jag i.

jag älskar photo shop!!!


counting the days.

sitter på skolan, har varit här sedan tjugo över åtta. har hittills pratat med två lärare, två av typ 57563st. känns bra.
jag är så jävla nöjd, stolt över mig själv.

min enda lektion idag går av stapeln kl 14.00. så ja, jag är dum i huvudet som faktiskt är här nu.
men min fina Therese kommer hit om en liten stund, så jag vill faktiskt vara här.



slänger in en bild på en bild ( min super roliga humor ), på min fräna kusin.

L a t e r

Good night/smell you later


ÅH VAD FINT COLLAGE, BRA IDA!!!! fast nä.

lite grejjer jag införskaffade mig i veckan, + ett presentkort som jag fick som "tack" för att jag hade varit så duktig på min praktik plats. sånt uppskattas!
OCH jag fick tag i det otroligt fina linnet från the garden collection på hennes & mau. + att jag fyllde på mitt badrums skåp med en massa nödvändigheter.
måste verkligen rekomendera Lotionen jag köpte, doftar himmelskt, och fungerar suveränt!!

Jag älskar påsken, för då ryms det s...

dsc00373 (MMS)

Jag älskar påsken, för då ryms det så himla mycket mer i godispåsarna.


jag hatar söndagar.

är på fett dåligt humör, and i dont know why..
funderar på att gå till coop och köpa världens största karrapåse!!!!!!!!!

f a n vad gött.

PEACE

lololololol (för Pontus skull...) H3H3

ChaCha bl0gg3n L4g37??? jag mår iallafall AWSOME! Jag är inte så duktig på att skriva långa texter om vad som händer i mitt liv men jag tänkte att jag skulle göra ett försök

Jag heter Pontus och är 18år, mina intressen är hästar, kolla i gammla skolkataloger och drömma tillbaka till ljuva 80-talet!!  Jag älskar verkligen 80-talet, det var forsuuure de bästa årtiondet evahh.. Tyvärr levde inte jag då, men jag har hört att det ska ha varit underbart. Nu måste jag springa till sängen innan mitt godis tar slut!!




 Jag älskar                       tårta!


Photo




nu jävlar

Plugg och jobb hela påsk lovet, lovely

FASHION-AGAINST-AIDS



I maj i år släpper Hm som vanligt en kollektion där 25% av intänkterna går HIV-organisationer.


jag skulle bära detta, och variera med slitna jeans shorts och gummistövlar och springa runt och fantisera om att vara lagomt wild and crazy på närmsta festival område.
L O V E L Y

it's OK to dance naked when nobody is watching.



gillar min rynkiga näsa. nu är det frulle, och sen praktik.
TJING

please, move in to my closet.



synd bara att man blir så helvetes lång i klackar.. med dem till vänster på skulle jag bli 185cm och med dem till höger på skulle jag bli 182cm.. livet är inte lätt. och klänningen tror jag skulle sitta sjuk snyggt på en kropp som faktiskt har boobies, tack gud för att du gav mig ett par!


WHAAAAT??

för det första är jag och kim dumma i våra hövven.
för det andra är youtubr fett långsamt.
för det tredje så är ballar av stål ett sjukt program.













som sagt, dum i huvudet är vi båda två.

LAATER

random



jag älskar detaljer. och nej, jag använder inte detta tillsammans OCH jag har inte så korta och tjocka fingrar egentligen.
och nej, jag orkar inte blogga lika mycket som förut, eftersom att jag håller på att skaffa mig ett liv.
hejdå

MY-LIFE-SUCKS

jag vill också gå på hoffmaestro den 10nde april........................................................................

jobb och jobb och jobb..


Världens finaste.


all this time.

jag har precis insett hur hopplöst allt är.
vafan håller jag på med?


livet är allt annat än rättvist


tanken slog mig.

jag är inte beroende av farmville längre.
VÅGEN TILL MIG

we were happier when we were younger

Anna vann melodifestivalen = sweden behöver inte arrangera eudovision nästa år heller.
skönt.

men men, nu ska jag borsta tänderna och snöra på mig skorna.
praktik, tjoho..

LOVE


Katthen

4 månader. Jag Älskar Dig!

nu är vi ute och åker bil i ett my

51853346d98ebef571999abaa96f2cd9.png

Kolla varifrån!

nu är vi ute och åker bil i ett mycket platt Ystad. Vet inte riktigt vart vi ska. Men det visar väl sig? Hoppas jag.. Fast Ja, nu sa dem att vi var på österlen? Stavas det så? Jag vet inte..

Imorgon så flyger jag hem igen, planet går två, och då måste jag byta plan på arlanda. Har ca två timmar på mig, så jag ska försöka hitta till starbucks. Och lite taxfree. HEHE

Peace


bitch says what?

vi säger såhär..

.. vännen, jag bryr mig inte längre. :)

vem tog mig från mig själv?

det var ett tag sedan nu, inte för att ni lider av det..
men nu är jag iallafall i Lund, hos min storebror Jonas, med hans sambo Emma, och deras 4månader gammla dotter Isabelle. och ja, jag är sjukt sugen på att skaffa barn nu, men jag får nog vänta si sådär tio år till.
hon luktar så gott, helt obeskrivigt.

men iallfall, jag tänker umgås nu, så bilder från både Gävle och Lund kommer i veckan, förmodligen på måndag.



saknar dig älskling.

det vackraste nederlaget

paradisbadet med mama, kontus och Ville.
JAG ÄR SLUTKÖRD

gävle imorgon.
njut
hörs
typ
hej


fixarN

jag orkar inte blogga.

idag har jag iallafall varit men Petran, byggt ihop en otroligt stor och jobbig byro. och nu ska vi sola.
imorgon blir det Paradisbadet med lill Ville och Kontus.

PEACE


Saturday



 



Jag och mama tog bilen till skule idag, mötte upp lite andra Lindénare, och NJÖT i det fina vädret.
kunde inte varit bättre.
och Alice envisades med att åka offpist, så ja, jag ramlade. mycket.

men nu ska jag hoppa in i duschen, och senare sen så åker jag till Pontus.
PEACE

alldeles för bra fredag

Today har fina ThereseS gett mig två navelpiercingar, och fina ThereseN har bjudit mig på en fredagsmöcka.
och ikväll ska jag vara med min pontus.
Lovely!


Untitled-1



Monki, hennes & mau, lindex, forever21

This too shall pass


I don't wanna forget everything we are


http://cdon.se/musik/goulding_ellie/lights-8502210

någon människa som känner sig skyldig att köpa denna åt mig?
betalar självklart tillbaka, dock efter den elfte för då ska jag få min lön, bara två veckor sent.
snälla? söta? rara?

True story


bara en gång till


Jag ska aldrig växa upp - bara leva tills jag dör.

kan inte beskriva hur mycket man kan uppskatta att gå på stan med en kär vän efter att man har legat hemma i två dygn. huuuga!
men, det blir inget bloggande för mig idag, jag ska diska och fixa på med engelskan.

PEACE


Jag växte upp och blev en riktig fitta



okej, jag ska sluta lägga ut gamla bilder nu, men jag var tvungen.
ibland förvånar jag mig själv, såg jag verkligen ut sådär för bara två år sedan?

remixxx




are you in?

NÅGON vänlig själ som vill följa med mig och kolla på lady gaga i globen den 7 maj?
snälla?

och när vi väl pratar om spelningar, så spelar Andreas Grega på Stadshuset i sundsvall fredagen den 12, fan ta mig som inte är arton.

the biggest bitch is karma

jag var så jäävla nöjd över att jag blev bjuden på pizza igår, men inte fan fick jag behålla den..
hej magsjuka, kul att se dig!

RSS 2.0