All that I am or ever hope to be, I owe to my angel mother.



Ska jag? Vågar jag?



Ska jag klippa av mig skiten, eller behålla längden, klippa upp det, och fiffla på med en massa fäger istället?

TWITTRA DÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Själva grejjen med twitter är ju att man ska följa varandra? Såå.. varför gör ni inte det? #LindenIda

Livet ni vet? Det rullar på.

Livet är en nerförsbacke just nu, det går fortare och fortare, allt blir roligare, med det är samtidigt lite svårt att hålla emot. Jag borde köra mer, och läsa mer. Men jag har fullt upp med att ha kul.
Var i Nordingrå i helgen, på 50års fest, träffade en massa folk som jag inte sett på flera år, så det var faktiskt kul. Såja, det kommer upp lite bilder på käglornas vattenskidshow någon dag också. bara så ni vet!

GOLDEN



Så fantastiskt jävla bra. Dör lite.

Ida Lindén ES09


Rätt bra dagar ändå, ska dock försöka fiffla bort gemu B, sista lektionen på fredagar, eftersom att det är en sjukt onödig kurs, och eftersom att jag redan har för mycket poäng sedan jag gick i pyret, så om jag tar bort det så lär jag slippa söka om utökad studieplan. känns bra, och just det;  Estet, jag älskar dig.

Så många idéer, men så lite plats.

Ska töjja andra örat också. funderar på att köra på som satan, typ, 19mm? Vill inte ha alldeles för stort heller. Och jag har jätte många Piercingar som jag vill göra. och massor med tatueringar. punkt.

Livet är ett elände som pågår mellan fyllorna.

Åh, imorgon är dete skolstart. Sista året, fullfärdad estetare. Det kommer att bli ett bra å bestående av studentfester, jobbsökande, plugg, och pengaslösande. NAJS!!!

Off to my moms-dads-mother.

jajjemen, nu är gammfarmor 97 och morfar 79, lite kul. Vi ska iallafall dit en snabbis, och sen ska jag ut på äventyr i mina nya gråa converse.

WHO I AM.



Min kväll. Med finaste skorna som gubben köpte med sig från USA. Han är bra go den där.

http://www.youtube.com/watch?v=8STyVD2DJvc



Jag tycker att denna människa är helt jävla fantastisk.

Livet älskar mig.

Och jag orkar inte sitta framför datorn. Idag har jag och mamma jobbat på som tusan i trädgården, sen körde jag ut på tippen med en massa brädor, jag äger på att köra bil nu!!!! nä, skojja.
Så nu ska jag färga håret och klippa till det, och sen ska jag förmodligen hem till Mattias, och imorgon åker jag hem till My. Jag lär ju skriva någon gång, sen. heh, ha det bra!

här sitter jag, nyvaken i Gävle.

Jag och mamma har åkt ner till Gävle, och vi kommer hem på onsdag. hejdå!

Lé crib of Ida Kristina.


mina osvarta skor.


och mina svarta skor.


världens bästa sminkbord.


böcker.


byrå nr1, med bilder på mina bröders barn.


byrå nr2 med bild på världens finaste farmor på hennes student. Presenter, och datorn.


Och min supermjuka säng.

jag orkade inte redigera bilderna, men ni klarar er. Mina två garderober står utanför rummet, och där har vi inte hunnit renovera än så det får ni ingen bild på.
Nu drar jag till himlabadet, tjing!

SWEET DREAMS.



Mitt tempel. funderar på att lägga upp bilder på hela någon dag, vad säger ni om det? fast ni kommenterar ju aldrig så jag lär lägga upp lite bilder ändå. Och nej, jag har inga taklister. Vi har renoverat hela huset,och tänker inte sätta in några taklister för än hela huset är klart. GODNATT

Det där med bilar är inte riktigt min grej.

Jag har börjat övningsköra, och det går rätt bra antar jag. förutom den där delen då jag inte kommer iväg, och den där delen när det ligger en annan bil bakom mig.. det kommer nog att läsa sig, om inte volvon tar självmord.

PRIDE 2011


Gick med i paraden, sjukt jävla bra stämning, och vi blev sjukt party.

Drog hem till micke, åt mat, bytte om, drack vin, och gick till bussen.

efter några glas vin så var kungsträdgården och alcazar en sjukt bra idé.. trängde fram oss till kravallstängslet till och med.  crazy shit.

Sen åkte vi buss, och såg på Disneyfilmer.

Och jag kom hem med ett par sjukt söta skor.

LONG TIME NO SEE?

Tjabba! I helgen var jag på pride, STÖRTSKÖNT!
jag återkommer i veckan. Tjabba!

Jag har alltid trivts med att vara ensam, men det var bara så länge sedan sist. Jag minns inte.

helt jävla borta.

.

Jag frågade mig själv hur jag en gång kunnat leva utan honom. Men sen kom jag fram till att jag nog kanske aldrig riktigt har det. Han har nog alltid funnits där, bara inte som någon att vakna upp till varje morgon, utan som någon att sova till varje natt. Ni vet, i mina drömmar.

RSS 2.0