NYTT OCH FINT, tack mamma!!


köpte inte bara detta, men det var det enda som jag kunde hitta bilder på.. Men ni kommer inte att grina över det, eller hur?
PÖSSHEHEHE

För mig är det bara 140 dagar kvar.

Igår fyllde Ida arton, och idag gör Lizette det. Jag känner mig jätte liten och utanför. Men jag får väl tacka gud för att Petra är yngre än mig, annars skulle jag gråtit.

mina nya fina brillor. hihihi

Jaja, idag ska jag iallafall till skolan, sen ska jag fixa lite grejer på stan, sen ska jag hem och byta kläder, och efter det ska jag hem till Lizette på  förfest, men eftersom att jag jobbar imorgon så blir det bara förfest för mig.. jobbigt va? heh. hejdå

"You are blinded so you can not see." - thats what the wise men said to me.


SHIT KOLLA VAD SNABB JAG E


hah. coolgirl_93

Drar och åker slalom nuja.



mig hindrar inget väder. nu jävlar kör vi.
HÖRS/ tjejen som tror att hon är as cool med solbrillor mitt i vintern

känner du dig sjä[email protected]



"Bryt ihop och kom igen."

Ett steg fram, och två steg bak är fortfarande tre steg längre än innan.
Jag säger inte att detta är lätt, men det kommer att vara värt det.

Alltså, livet.

Här sitter jag och är besviken på Lady Gaga. Hennes nya singel suger ju?! VAD HÄNDE BRUDEN???????????

minibreak

tog en mini paus. Det fixar vi med tre fina saker från monki. FIIIINT DEEEET!!

känner mig lagomt naken och as snygg. nu kör vi!


Nu ska jag ut med några tjejor. Kom igen nu lill-Härnta, visa vad du går för!!
Markoolio – Rocka På!

Dagens jävla humör.



Johnossi – Roscoe - Rebecca & Fiona Remix
äh, skisamma. Det är snart helg.

sitter och planerar min och petras framtid. in i minsta detalj.



ritade någonting lite snabbt. jag blev nöjd, men den ska inte sitta där sen lixom, jag vill inte ha tatueringar som syns när jag ska jobba bakom ett skrivbord och se seriös och mogen ut.

Dag 17 - Tio saker jag gillar att göra

Sova, umgås med mamma, skratta, shoppa, umgås med fina vänner, resa, lyckas med mina mål, träna, och vara på skolan med min otroligt braiga klass.
Fint va?

WE HAVE NO CHANCE OF RECOVERING

kom precis på att jag och ida har bestämt oss för att åka till London i juni. Då ska vi dricka öl och köpa skor.
Och vi ska till Peace and love också, så om det är nån snygg jävel med körkort som vill följa med så kan ni ju höra av er?
LATEROOO

20110206- En gammal bild och en trött chey

Gammal din bild från min mosters lägga i Gävle. Menmen, jag sitter på jobbet nu, har haft sju kunder på fyra timmar(wooow..) Så nu sitter jag bara och väntar på att tiden ska gå. För klockan halv tre hämtar mamma mig, sen åker vi och tränar. Najs va?? Nästa helg ska jag ut och ha kul, bara så ni vet. För jag är trött på att sitta hemma och grina över Pontus. Hihihi, hejdå!

Jag har aldrig någonsin känt mig så jävla förudmjukad och besviken.

för tre veckor sedan sa du att du älskade mig. Vem är det du ljuger för, mig eller dig själv?

roscoe, roscoe. things are quite unreal to me now

Sitter i soffan med morgonrock och en handduk runt hövve. Har duschat, använt hårinpackning, ansiktsmask, har rakat benen, och smort in mig med min favvo lotion
Det är fredag, jag är ensam. Jag är sugen på chips, men jag äter morötter. VARFÖÖR???!
Imorgon är det lördag, då jobbar jag. Sen ska jag ut med Petra.
I övermorgon är det söndag, då jobbar jag också. Sen ska jag vara med mamma. Livet alltså!

och på tal om kaffe - Idag firade jag och mitt gymkort 2 veckor, sen fick jag värsta hjärtklappningen. AZNICE!
later folks'

Dag 16 - Min favorit film när jag var liten



"mamma, se på boken..?" vhs filmer ägerrrr.

Fredagkväll, ensam, film, frysta hallon.


Fick riktiga cravings när jag såg dessa skönheter hos JRF - http://www.jfr.se/
bara så ni vet. HEH

Dag 15 - En bild som är från när jag var liten



Det ska börjas i tid! Tjejen är alltså Ida box, och pojken är Fredrik. Fint par.

I've got a million reasons to stay ou of control




Dag 14 - Två saker jag inte skulle klara mig utan

Mat och närhet.

Jag dör. dör. dör. dör.


Dag 13 - Fem bilder från ett minne 2010











Helsingborg. mycket trevligt! Meeen nu har min fina bror tagit med sig sin sambo, dotter, hund och katt och flyttat till Sundsvall, det känns BRAAAA.
Sista bilden på Kanelbulls-Sputnik är störtskön, jag skrattar varje gång jag ser den. Bara så ni vet. :)

RSS 2.0