I should never have cared. But I did care. I cared alot. And I still fucking care.


Bessat och klart!

Beställde precis ett par craft löparthights och en vanlig olivgrön långklänning. 400 kr med frakt. jag ÄLSKAR rea!!!!
Ikväll ska jag vara med fina människor, och gå och lyssna på några andra fina människor som spelar på en ungdomsgård! hejdå

angående någon fråga.

Det var någon anonym som frågade om var jag jobbade förut, och jag säger detta med svansen mellan benen; Intervjubolaget IRMI. men det duger, för det finns inga andra kvällsjobb i Härnösand.
Sen har jag ett helgsjobb i en liten kiosk på ett älderboende, inte den bästa lönen direkt, men kanske världens mysigaste jobb! Pengar som pengar liksom, för det är många projekt på G nu!
Fred ut från ett kyligt och blåsigt örnnäste

There is a fine line between pleasure and pain


I'm scared of the middleplace between life and nowhere

Ida Lindén, sjutton år. Jag lider av hjärtklappning, panik attacker, livsångest och kaos i vardagen. Jag behöver kärlek, sömn och närhet. Men jag vägrar vara med folk, för jag hatar sympati handlingar från folk som egentligen inte bryr sig ett piss, och jag kan inte sova för att det är en massa tankar som stör mig. Hah, hur fan ska jag lösa detta?! Och imorgon är det matteB prov, woho... Och om en vecka måste vi vara klar med vårat klassprojekt, för då är det premiär. Livet är bra jävla hopplöst alltså.

addicted.


MMMMMMMANGO


Gissa vad jag gör i helgen?

*trummvirvel* ... JOBBAR!! Livet är inte så ljuvligt för tillfället, men gu så kul jag kommer att ha i sommar istället. Då nalkas artonårs kalas, tatueringar, klänningar, vin, festivaler, långa mörka pojkar, och en jävla massa skratt. Det kommer alltså att ordna sig - det gör det alltid.

Jag saknar och längtar om vartannat.

Jag behöver umgås med folk. Varför gör jag inte det för?! Jag bara jobbar och tränar, vilket resulterar i att jag är deprimerad och trött jämt. Det här fungerar inte.

2009 03 14. tre jävla år sedan.


Caught between life and "growing up"

Ville bara säga att jag älskar pussSmilysar. Jag blir så jäkla glad när nån skickar en sådan i rätt sammanhang. Det spelar ingen roll vem det är som skickar den, för hela jag skiner upp som en sol bara av anblicken av den. Åh, jag älskar mitt supertöntiga och osammanhängande liv! Och jag älskar min fina, ologiska blogg! Godnatt mina små bajskorvar. ;*

Söndag. Fina, fina söndag!

Sitter i världens finaste långklänning. Eller ja, världensfinaste.. En helt vanlig från hm, men jag ÄLSKAR den. jag vill gifta mig i den här klänningen. Sååååå fin!!!
Nu ska jag städa klart, sen ska jag jobba. lugnt och fint.
HEJDÅÅÅ

stencool

glida,hänga,glida runt, hänga runt.

alltså livet. vad ska jag säga? jag vaknar förvirrad, för att jag drömmer såpass konstiga drömmar jämt. helt sick in tha head.
men men, idag ska jag till nordingrå, till min stora storebror, han har tattuerat sig IGEN. jag är nyfiken.
sen blir det nattbacke i skule, MMMMM SLALOM!!!!!! hjärta.

sanningen slår hårdast.

http://www.youtube.com/watch?v=gCEt2yPhve0&feature=related
grinar lite nu. FY vad fint detta är.

SES PÅ ONSDAG MINA SMÅ KATTUNGAR!

Mot borgafjäll, med nya skidor och ny skoter. Jag ska äta mat, chips och godis dygnet runt, bara så ni vet! Nu sitter jag med Isak Strands nya EP i lurarna, som egentligen släpps den artonde, men jag fick hem den idag bara för att jag är frän! (Mitt liv<3) Fred ut amigos, ha en kunglig vecka.

KOM PENGAR,JAG BEHÖVER ER.

Storsjöyran - Hultsfred - Arvika - Urkult
Peace and love..?

RSS 2.0