ingen big deal

ni minns kanske att jag har lämnat in min telefon på lagning? ja, såklart ni minns såna fina och jätte viktigta inlägg. HE-HE. Men iallafall, idag ringde dom från *# och sa att mobilen var klar, så jag gick dit efter skolan och hämtade den. Men hör och häpna; min mobil var inte klar, för jag fick en helt ny istället! NÖJD CHEY

nu ska jag städa och plugga naturkunskap. hejdåå

Lilla Lady


oh honey, though it was only yesterday you kissed me.



jag saknar dig..

28 11 2010

klarade mitt jäkla förarbevis för snöskotern idag. det var sköööön-t.

Efter det sjöng jag med min fina klass på stan, men verkligheten kom snabbt ikapp mig, så jag gick (läs joggade..) hem med en gnutta panik. la mig i soffan under tre filtar. åt middag. la mig i sängen och såg på inception. pratade med pontus. dushade. bastade. Och nu blir det glögg och film med min fina, otroligt älskade mamma.

Jag hatar söndagar, eller ja, jag hatar inte "mammasöndagar"

aldrig rätt tid, aldrig rätt plats



jag bara piffar litegranna.

Dom kanske krossar mig en dag men till dess var det jag som vann



Först efteråt blir saker klara varför ska det vara så?
Om några år kan vi springa på varandra o säga så illa kan det gå

1 år & 12 dagar.

.

INGEN KAN - INGEN VÅGAR - INGEN VILL



Så. jävla. snygg.
Travis Mccoy. jag dör lite..

Lizette Wedin ♥


Det här är min vän Lizette. Hon är en fin vän, och hon är mycket smartare än vad hon ser ut att vara.
så om jag skulle beskriva henne lite kortfattat så skulle jag nog bara säga "Helt okej!" ♥

nu ska jag grina lite. hejdå


RIHANNA STRÖMMAR UR HÖGTALARNA

jag är så jävla fest sugen nu så jag vet inte.. jag vet ingenting. jag vill bara dansa och vara snygg.
men det går ju inte. det går inte den här helgen. inte om två helger, inte om tre helger. men om fyre helger, då går det! sen är det julhelgen, då går det också! sen är det nyårs helgen, DÅJÄVLAR. hihi
gonattttttttttttttt
Rihanna – Skin

softa lite


JUST SKIN.

Började med Skoterkörkorts kursen idag. Kursen är väldigt budget, men vafan. jag kommer att få köra hur fan jag vill sen ju. Nästan iallafall.
Och klassproduktionen börjar se riktigt bra ut. jag längtar faktistk lite.
Men, min vecka är fullproppad med aktiviteter. typ såhär kommer det att se ut.
Måndag;  skola 9.00 - 15.20 skoterkurs 18.00 - 21.00
Tisdag; skola 9.30 - 15.20 utveckilgssamtal 17.00 - ?
Onsdag; mammas B-day. skola 9.00 - 15.20 skoterkurs 18.00 - 21.00
Torsdag; skola 9.30 - ca16.00 jobbsamtal 17.00 - ?
Fredag; skola 9.00 - 15.20
Lördag; uppkörning 11.00 - 13.00
Söndag; teoriprov 10.00 - 13.00

MYSIT


tjena pyret, äre bra eller?


do that voodo like you used to do






"älskar du mig?" "Nej.. du köper ju inga kläder till mig?!!?!"



ååååh vad jag älskar b-rudar

NORRDANS

Var på en sjukt bra dansföreställning idag, och jag är lite målös. Det är fan-i-mig sjukt att folk kan dansa på det sättet, att dom kan ha full kontroll över varje liten muskel i kroppen. magiskt.

Brutalt fucking jävla trött.

det här är inte okej

IT'S JUST MY WAY TO STEAL TOMORROW



Körde på långklänning idag. vuxenpoäng? någon? nä, tänkte väl det.

Klänning; Lindex. Koftjävel; GT. Halsduk; HM. Armband&ringar; gåvor.

skoter ellehh?

22/11 sätter kursen igång, och den 28/11 är det klart.
det kan bli kul, eftersom att jag far till borgafjäll den 3/12.
gudis vad jag längtar hihihihihi


va hende?

har precis slagit in några julklappar. nu är det bara julklappar till Pappa, Hasse, Mamma, Lizette och Pontuz som saknas. känns jävligt skönt att vara ute i tid!!!
gonatt

It seems crazy, but you must believe

för exakt ett år sedan blev jag och pontus vi.
Det firade vi med middag ute, bio, och övernattning på hotell.



14/11 2009
Med dig är jag världens lyckligaste.
Jag älskar dig.


i väntan på Pontus


WE ALL GET A LITTLE FUCKED UP SOMETIMES


sist var himlen vit som papper

Elin Ruth Sigvardsson – Love - Feat. Lars Eriksson
Melissa Horn – Jag vet vem jag är när jag är hos dig
Jag behöver någonting, ingenting, och någon.
Jag känner mig ensam, förvirrad och älskad.

det fucking snöar!!!

JAG ÄLSKAR LIVET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!!!111!!1

skolgrej, bry er inte

The Dante's Inferno Test has banished you to the Eigth Level of Hell - the Malebolge!
Here is how you matched up against all the levels:
LevelScore
Purgatory (Repenting Believers) Very Low
Level 1 - Limbo (Virtuous Non-Believers) Very Low
Level 2 (Lustful) High
Level 3 (Gluttonous) High
Level 4 (Prodigal and Avaricious) Very High
Level 5 (Wrathful and Gloomy) High
Level 6 - The City of Dis (Heretics) High
Level 7 (Violent) High
Level 8- the Malebolge (Fraudulent, Malicious, Panderers) Very High
Level 9 - Cocytus (Treacherous) Moderate

Take the Dante Inferno Hell Test

back 2 school



jag är jätte mörk-i-håret nu, så denna bild har typ två veckor på nacken. menmen, ni gråter nog inte över det.
Idag landade jag i sundsvall, och fick skjuts hem till mitt fina hus, till min fina familj. fy vad jag har det bra, förutom alla ilandsproblem.
imorgon är det skola för mig igen, så nu är det bara till att ta fram lite kläder så att jag får sova några minuter längre imorgon. SMART!!!
Godnatt blöggN

all I want is a little of the good life.

jag älskar mitt liv. HIHI

det hoppar och rycker

nu har jag packat klart, och imorgon bär det av mot nya äventyr.
hejdå härnösand och hej helsingborg!



Och detta lyckades lizette med. hon är bäst.

BAZINGA

jag ska göra kaos med han



sjukt jätte stressad chey. hejdå

RSS 2.0