Foo Fighters - Rope

Beställde mössjäveln igår. En kashmir. Med "KÄFTIS" skrivet på baksidan. Den blev fantastiskt fin, och fantastiskt dyr! 1103 kr. Pappa?

MARRY THE NIGHT



Ja, jag är en sucker för gaga. men hon är fan BÄST.

Förlåt, men jag har ett liv ibland.

tja! jag har en massa saker att göra med skolan, och en massa saker att göra med körkortet. Så vi hörs sen någon gång!

I WOULD LOVE TO BE YOUR THORN.


Wanna see my diamond?



Denna skönhet har jag gått runt med i lite mer än en månad nu. Och jag älskar den! ska fixa lite på några detaljer, och lägga till en text bara. Sen är mina högra revben ett jävla masterpiece. NÖJD.

I DON'T WANT YOUR MONEY.



Ser ni vem jag var på halloween eller måste jag berätta för er också?

Aim high and embrace the challenge.



Gav piloten ett fantastiskt fint halsband (tycker jag iallafall), vin och lite olika te sorter. Bara så ni vet!

Mot vinterland!

åker upp till finaste Therese imorgon. 7 timmar i tre olika bussar. Japp. Hej Arvidsjaur!

RSS 2.0