THIS LIFE IS A PARTY


mobil bilder äger!!!!






detta har jag gjort idag.
nu vet ni det.
bra.

GONATT

tjugonio nollfyra tio

jag orkar inte skriva nått, har bättre saker för mig.
TJING

Sneakpeak

dsc00439 (MMS)

Sneakpeak


JOHNOSSI JOHNOSSI JOHNOSSI JOHNOSSI JOHNOSSI

lycka.
Johnossis nya album.
Livet är underbart.

ganska jätte as jävla bra. ( tack Rebecka )


GODMORGON

sovmorgon till kvart över två. gillas skarpt!
så nu ska jag trycka i mig någonting att äta, sedan hjälpa min Mama med krattningen, och efter det blir det till att cykla till skolan för att efter det umgås med Pontus. känns braaa!

Lateroo

WHAT-WOULD-YOU-SAY-IF-I-TOLD-YOU-THE-TRUTH



RIVERSIDE MOTHERFUCKER



jag. vill. ha. helg. nu.

BRB-PIZZA

-

I-WONT-LET-YOU-IN-AGAIN

tatueringar är förmodligen det sexigaste som finns.

24042010



Sitter på jobbet och läser på engelska läx...

dsc00431 (MMS)

Sitter på jobbet och läser på engelska läxan, och jag kom precis på hur mycket jag saknar Therese Nilsson. Livet är inte rättvist.. :(


vad lätt allting skulle vara om du behövde mig.

...

Estetjävlar

dsc00430 (MMS)

Estetjävlar


Dagens.



nu tänker jag cykla till skolan, TJING!

;pPpPPpPppp

även om dessa ";pPPpppP" grupper har gått överstyr, så är dem jävligt roliga.

t.ex.

Darin ringer "why does it rain?" ''vet inte'' så döda man en spindel igår;PpPP


nån frågar "brukar ditt lag vinna guld?" "Ja" Så håller man på Timrå :PpPppP

Polisen ringer: "Har du stulit något?" "nej" så är man zigenare ;pPPppPp

50cent ringer "I take you to the candyshop" så har man godisförbud ;pPPppPp

nån McDonalds kassör frågar "ska du äta här?" "ja" så går man hem med brickan :PpPP;pPp.

hennes & mau



It's all or notin' baby, it's never, ever maybe.

"hej, jag heter Ida Lindén och jag är intresserad utav att arbeta hos er i sommar..."
huuur hade dem tänk sig att jag skulle bära mig åt?
inte fan vet jag hur man skriver ett cv heller......


dock så gjorde detta min dag. (tack Ulf!!!!)


well, how about that?

NÖJD TJEJ

REDHEAD-AGAIN

känns skööönt. nu fattas det bara en frän frisyr.
dvs att jag ska ta tummen ur arslet och våga fixa till en sidecut.

GONATT

sommar cravings...

glass

sol

värme

sena kvällar

gräs

stränder

HOFFMAESTRO - So you do [slimi jimi bubby boy]
+ en hatt jävel

Känner mig fett cool

dsc00427 (MMS)

Känner mig fett cool


ILOVEYOU


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

STÄDA-DUSCHA-ENGELSKA



hejdo

HOFFMAESTRO - So Do You [Slimi Jimi Bubby Boy]



oj-vad-glad-jag-blev-helt-plötsligt-låt

nyfiken kanske?



well.. John Bauer var värdelöst, jag trivdes inte, och linjen var helt enkelt inte min grej.
Så nu går jag Estet (sång) i lill Härnta. and i looove it. 

PEACE

hej

Pontus är snygg.

Stackars

Lill Ville har fått vattkoppor i födelsedagspresent.. :(

slow knowing smile.

jag älskar mitt liv lite mer idag. hur är detta möjligt?



idag fyller min brorsson år, hela åtta år(!!?!?).. så jag ska iväg och äta tårta och mysa så som bara jag kan.


bild som togs den 12 april 2009. så det är väl ett år minus fyra dagar sedan? mys

lateroo

Goodnight


projekt.

 

detta kommer att bli kul. och vad ska man använda för färg när man ska måla en rostig cykel?

I'm sorry, I can't hear you over the sound of me beeing so awesome

jag är sjukt äckligt jävla glad. LYCKLIG.
det spelar ingen roll att jag egentligen är jätte arg längst, längst inne.
för idag är en sån dag när någon skulle kunna spotta mig i ansiktet, och jag skulle bara le.
jag skulle kunna ramla mitt framför någon sjukt jätte snygg, men jag skulle bara skrattat.

det är en läskig känsla, nästan svävande, och lite bubblig.
men jag klagar inte, så jävla underbart.

..............



dricka-saft-i-solen-låt

JAG. ÄLSKAR. MITT. LIV.

bra, då vet ni det.

underbart





Avslut.


Shutter island

ganska jätte bra, synd bara att pontus sov, halvt snarkade och pratade i sömnen. " du är så duktig, Ida! "
men ändå, jag har haft en jätte mysig dag. och nu ska jag försöka somna.
Morgondagen kommer att bli spännande.


bild ifrån maj förra året.

jag ska även till John Bauer imorgon och prata med rektorn, och lämna datorn.
känns braaaaa!!!!

laaaaater

???



är låten bra eller halvkass? jag kan inte bestämma mig..

jag ska alltid ge så jävla mycket utav mig själv




liten man va.
och ganska jätte kär

" I'm not strong enough to cry "

Jag vet vad jag vill. eller iallafall vad jag ville.


jag är förvånad, besviken, chockad.
N E J. jag trodde inte det om dig.
fyfan


värdelöst



smakar bajs

JAHAAAAA

helvete vad jag är seg idag..
MEN jag hade jävligt kul igår.

Känslan - AWESOME.. (Beerpong)

dsc00800 (MMS)

Känslan - AWESOME.. (Beerpong)


say whaaat?

nu blir det birsta med my, och jag orkar inte blogga.
HEJDÅ

Nr 262

Ligger just nu i sängen med my. Vi var i kramfors idag, myste på som fasiken. Sedan tog vi en buss hem till mig. Så nu ska vi sova, så vi kommer upp i tid imorgon. ( Grattis till Stefan, Alice, och Pelle! ) GODNATT

Dålig vana

Varför är jag inte trött än?!??

Det svarta är en nykläckt kattbäbis, jag ä...

dsc00399 (MMS)

Det svarta är en nykläckt kattbäbis, jag älskar mitt liv


and i'm off

efter en jätte mysig dag på stan med min fina farmor så åker jag till Klockestrand och umgås med Mysan.

HEJDÅ


awesome


ca ett år sedan


2 år sedan ..

jag älskar att kolla igenom kompisars datorer. det är roligt!!

men iallfall. jag vaknade hos Petra, är fortfarande hos Petra, och ska snart gå iväg från Petra och möta upp Farmor på stan. mys

Jag kan glädja mig åt att det inte är min förlust.

Just nu ligger jag bredvid en sovande petra, som klickar när hon andas. (!?) Jag är nöjd över dagens äventyr, och Jag har träffat sjukt intressanta människor. Men nog om mig och mitt liv. Det är ju inte så kul att läsa om ändå.. Haha. (GODNATT!!!!)

HEJ ANONYM, ÄRE BRA MED DIG?!?


Så här har min morgon sett ut. jag har disco duschat! riktigt underhållande.

Men nu ska jag gå ner för gatan till min fina vän Petra.
laterooo

I - N - T - E OKEJ!!?!

Ja, jag är vaken. Jag har legat och hostat i flera timmar. Jag är så jävla trött, och har sjukt ont i halsen. TYCK SYND OM MIG.

some people think i'm bonkers - but i just think i'm freeeeeee

jag är INTE trött, men min säng är så hiiiimla skön så nu lägger jag mig
och jag gillar mina vänner.
dom är AWESOME

gonatt

dilemma.



om jag använder denna som headder, kommer det se ut som en "ung-mamma blogg" då?!
help..

well... ?

http://3.bp.blogspot.com/_KkXx6fq12mU/SyHP_CTP1nI/AAAAAAAAJEs/e1AjNXyLlao/s400/Riri-tattoo.jpg
eller
http://media.photobucket.com/image/dress%20sexy%20at%20my%20funeral%20tattoo/harrylvr04/Tattoos/tough_tattoo.jpg
efter att jag gjort
http://3.bp.blogspot.com/_8mBxt1gK6h8/SHeHxwEWhMI/AAAAAAAADK8/esz3ypUrZOk/s400/victoria-beckham-tattoo-neck.jpg

FAST vad det ska stå på mina är än så länge hemligt.

050410

sitter framför tvn och ser på Hata Göteborg, sjukt konstig film..
jag har iallafall en hemma dag idag, eftersom att jag umgicks med lilla Isabelle hela kvällen igår.
så jag kommer att duscha, peela mig, sola(?), hårinpackning, ansiktsmask osv.

och jag ska försöka fixa ihop mitt nya skriv-/smink- bord.

laterooo

K ä r l e k






Så jävla förutsägbar.

Jobba till halv tre - hem och byta kläder - träffa Emma och Isabelle (hjärta!!!) - middag hos mormor - duscha, peeling, lotion, ansiktsmask, fixa naglarna, hårinpackning, och allt jag någonsin kan komma på. Jag behöver unna mig själv någonting, för detta funkar inte.

chillin'







liten man va

Jag behöver skriva av mig..

Jag kan inte förstå mig på vissa människor. När en vuxen man på femtio tre år, måste ljuga för sina egna barn för att framstå som ett bra exempel, då kan det omöjligt stå rätt till bakom pannbenet på karln?! Och när jag har sagt till honom att jag verkligen vill följa med honom när han hälsar på vissa människor, ska han då säga till tio minuter innan han åker? Nej, det ska han inte. Det fattar väl alla? Alla förutom min jävla "pappa". 
Jag blir så sjukt jävla besviken varje gång. Men inte fan säger jag det till honom? Jag bara låter det vara. Så jag är väl lika dum i huvudet jag också antar jag.


Jag har ingen pappa.
Jag har en Thomas.


whats poppin?

vart har det fina vädret tagit vägen? jag är sjukt sugen på att gå runt i tunna skor, solglasögon, jeans, nån tröja och en enkel jacka, och slippa frysa för en gångs skull.
och jag är riktigt sugen på ett påskägg..

gårdagen spenderades med Therese och Linus, jätte mysigt. Therese lagade mat till mig, och målade mina naglar.
kände mig lite bortskämd. men jag gillare!


jag har mina stunder


jag kommer att vara fylld av saknad, väldigt, väldigt länge.








INNER BEAUTY WONT GET YOU LAID


RSS 2.0