What to do, what to do..

Idag ska jag och mitt hjärta till sundsvall, ska försöka hitta lite dina kläder till honom eftersom att han åker utomlands snart. Den lilla räkan. Och efter det ska vi äta middag och gå på bio. Så jag hör nog inte av mig mer idag. TJING

jag vill inte förstå, jag vill bara ha dig

ska kasta in mig i duschen, sedan ska jag kasta mig ut på kattjakt.
håll en tumme för mig är ni snäll

sympati från fel håll.






Sushi med bästa

dsc00519 (MMS)

Sushi med bästa


RÄDDA FRUGAN - DÖD ELLER LEVANDE

'

kom hem, vi börjar om igen, vi glömmer allt, där ute är det så kallt..
KOOOOM HEEeEeEEEeeEM

Men din hjärna var för liten, honeybaby


What's crackin'?

Är på jätte dåligt humör, hostar som en utter, har fett ont i halsen, är less på att jobba, och jag har mamma-cravings. Jäkla bra ilandsproblem det där.

bara för att jag är så jävla mainstream



jag lät ett par nya vita ersätta mina gammla rosa, men jag känner mig otroligt jätte härmapa på alla småfjortisar som redan har vita. HUGA, det är inte lätt att vara liten.

ACQUA di GIOIA



Mitt bästa köp någonsin.
och jag överdriver inte.

WE DON'T SLEEP WHEN THE SUN GOES DOWN






FEST

hejdå
(pontus är snygg, och jag är tydligen gullig)

Teenage crime

Om jag får halsfluss nu så svär jag på att jag blir galen.

210710

jag känner mig ensam och jag saknar min mamma.
det är fan inte lätt att vara jag

HENNES&MAU-LINDEX-MONKI


love


Konstig


färga håret maybe?

MONKI


Agnes Isabelle Norberg


alltså, va?

känner ingen värst skillnad på att vara sexton eller sjutton

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


och hon var 17 år, 17 år i staden där hon växte upp.



(GRATTIS, jag är bäst)

såhär kul hade vi i helgen


jag vill aldrig växa upp, bara leva tills jag dör

jag orkar.. jag VILL inte blogga.
jag har roligt, skrattar och är glad.
utan dator.

LAATER

Hoffmaestro om fyrtio min, framme vid krav...

dsc00507 (MMS)

Hoffmaestro om fyrtio min, framme vid kravallstängslet. Kan det bli bättre? NEJ!?!! LOVE SOM FAN!!!!!!


tonight i won't be taking no calls cause i'll b dancing

Idag ska jag sola, packa, och dra till sundsvall.
hörs på söndag
LOVE

fin utväxt och fin urtvättad hårfärg



äta 2 liter jordgubbar, sova ute i bushen, vakna, sola och bada, åka hem.

LOVE

here in turkey, we say chim as "HELLO"

är med kim.
bra, nu vet ni det.


Typ världens mysigaste kväll med min finas...

dsc00496 (MMS)

Typ världens mysigaste kväll med min finaste och bästaste vän. LOVE


take me to Venice



Markus Krunegård, Timo Räisänen, The Sounds,
Johnossi, Hoffmaestro & Chraa, Teddybears, Kent

helt plötsligt känns det som om tre dagar är en oändligt lång tid.
jag. vill. ha. sundsvalls. gatufest. nu.
Snälla?


Och dina lockar dolde mig för världen.

Jag har "så skimrande var aldrig havet" spelandes på repeat i mitt huvud. Så Ja, livet leker för tillfället, trots att jag jobbar i tjugoåtta graders värme.

Finland x3






RSS 2.0