Vägrar hålla koll.

Tjabba, drar till Nordingrå nu ja, midsommar, och en vecka framåt kommer alltså vara knäpptyst här. Men, ha det bra!

MEN TJENARE JÄVLA SURKÄRRING!!!

Har varit på sjukt dåligt humör idag. Så då köpte mamma jordgubbar. Hon kan hon!
Imorgon ska hon opereras i sollefteå, så medans hon gör det så ska jag fördriva tiden i sollefteå stad, som inte är så stor. Men det ska bli ganksa skönt, ska ta med mig någon bra bok, köpa kaffe på nått fik, för att bara sitta och må gott och sluta tänka så jävla mycket. Kan behövas! Så, ja. vi hörs väl?

Things wouldn't be the same.



Världens bästa ginger.

WHO'S GONNA WALK YOU HOME?



WAZZAP? nä, jag skojja bara HEHE.
Idag var jag bakis, men jag har haft kul ändå, åkte med Lizette och Micke till Sundsvall och kollade på Tony när han spela. Sen åkte vi till birsta och åt thai mat och kulglass, sen köpte jag en ring, och efter det åkte vi hem.
Så nu sitter jag här och är sjukt arg på min katt ( är lite stolt också..) som precis har ätit upp sin första fågel. lilltjejen är stor nu..
Men men, nu ska jag borsta håret och dra mig mot lizettes lägenhet för tacos! ha det gött mina små popcorn.

day 30 - your favorite song at this time last year

Jack Johnson – Upside Down
sjukt braig sommarlåt. Annars var det mycket Hoffmaestro.

Good old friend.



gammalt hus, gammalt rum, liten tjej. Men jag ser fan fortfarande likadan ut.. hah!
Jag är iallafall sugen på att klippa till luggen igen, och köpa extentions, och göra dreads(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!).
men det är jätte dyrt så det struntar vi i...............

day 29 - a song from your childhood

Spice Girls – Wannabe (Radio Edit)
Caramell – Om du var min -pippi radio mix
Aqua – Cartoon Heroes - Radio Edit (min absoluta favvo, kan fortfarande hela.... haha)
Backstreet Boys – Larger Than Life
S Club 7 – Bring It All Back

Ungefär så. hahaha, skitlåtar, men ack så bra!

"Eftersom att jag har fett så har jag mer hud också, så då har jag mer plats för tatueringar!"









Snart, snart arton.
En annan grej som jag har funderat på, är att tatuera in fräknar, hur fint?! Då menar jag bara några få över näsan. men ändå, as fint?!

Övertänker och drömmer mardrömmar

En sak slog mig igår, efter att jag faktiskt stod på mig och gav fan i att vänta på ett svar som inte kommer. Jag känner mig tom och har en sjukt konstig känsla inombords. Jag har provat allt, men ingenting hjälper. utan det är bara ett stort jävla hål i mig, och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Men, så tänkte jag på förra sommaren, och varför jag var så lyklig då. Jag var kär. Och nu är jag fan inte det längre, jag är inte kär. Och då har jag ändå varit konstant kär i snart fyra år. Det känns jätte konstigt, men jag saknar det inte, för det gav mig ingenting posetivt ändå.

day 28 - a song that makes you feel guilty

Fredrik Brelin -  I've Tried
sjukt fin låt, och galet snygg kille.....

Du har aldrig träffat mig nykter, eller alldeles för full.


Kul att motivationen finns osv!!!?!?!?

Har haft en kanonfin helg! sjukt bra start på lovet.
Men, Idag är det måndag, och jag är trött och hängig, jag skulle egentligen varit och gymmat och sedan sprungit hem. men det blev inte av. ( Vi skyller på att det regnar..) Och ja, jag vill inte göra någonting egentligen, jag vill bara ligga i soffan och känna mig omtyckt. men nä.

day 27 - a song that you wish you could play

Jeroen van Veen – Truman Sleeps, from 'The Truman Show' - Truman Sleeps, from 'The Truman Show'
Jag ska lära mig spela piano. Sen....

DENY REALITY - FREAK OUT

Har precis vaknat, så nu ligger jag i sängen och hoppas på att det döljer sig en strålande sol bakom min rullgardin.
Jag hade det hyffsat trevligt igår. eller ja, vi gick mest runt och pratade med folk, sen mötte jag Erik och fick gå med han hem. Eller ja, gå och gå, han satte sig på min pakethållare och jag drog cykeln. Han var full.
Så, vad händer idag? Jag tänkte hoppa på ett bussen till Sundsvall, och bo hos min fina bror en natt. För imorgon så ska jag och Emma på spa!!!!!
Livet alltså, det har sina goda stunder.


It's summer, summer, got to get down in the summer!



sådär lagomt solbränd är jag nu, men det är mycket sommar kvar!:D:D
Iallafall, sommarlov? ja! Det firas med två små presenter av mamma, Grillade revbensspjäll, och nykter utgång!
 vi hörs väl nån gång

UPDATE; nej jag är inte röd som en räka, det är webcamens fel..

vad hände?!

jag solar i princip aldrig ryggen, för att jag tycker att det är obekvämt. Men, idag gjorde jag det i typ en timma. och nu  är jag röd:D:D

day 26 - a song that you can play

One Less Reason – Time to Heal
Den och många fler, men jag orkar inte.. Gitarr är inte min grejj helt enkelt.

en kväll i juni ~

alltså. VÄRLDENS BÄSTA DAG. Först drog jag til skolan och städade lite, sen serverade jag, lizette och aron lunch för våra fina treor. Sen gick jag lizette och Isak hem till mig och solade och hade det as gött. sen tog jag en mini promenad, lagade mat, kokade kaffe, mördade mina ben med epilatorn, och nu sitter jag här. Tänkte duscha snart, och sen ha en omvänd nollning, för att treorna ska få ett äckligt asvslut på sin tid på gymnasiet! later amigos, ha det kungligt!



day 25 - a song that makes you laugh



krävs ju en video till denna låt också. så jääävla rolig.

trött som fan.

satt uppe olagligt länge igår.
Idag har jag haft engelska tal om jobb och famtid, bläää, as jobbigt. Sen tränade jag, åkte hem och solade, och sen blev jag bjuden på middag på kanalkafeét. ytterst trevligt! Sen pös jag iväg och kollade på kims bal, och tog brutalt många bilder. Sen gick jag, Lizette och Micke till kajjen och åt glass, och nu sitter jag här och har hårfärgen i!
bra dag.

Äventyr!!!



Pappsen uppe på något berg i Nora som jag självklart glömt bort namnet på. det var iallafall 240m.ö.h och vi gick sammanlagt lite över en mil. Jag är jävligt glad över att jag tog med mig mina super fula löpar dojjor för annars skulle det aldrig gått..



Jag hade av misstag tagit med mig mitt 70-300 objektiv, men vad gjorde det? då kunde jag zooma aslångt och ta massamassa macro bilder. det gjorde jag också.



Sedan åkte vi hem till min fina farmor och åt middag med henne, min stora bror och hans son. jag plockade några förgätmigej till henne, för att jag vet att det är hennes favvoblomma. Sen satt hon och förklarade vad twilight filmen handlade om, för hon hade sett den kvällen innan och var helt lyrisk. Jag har föresten lyckats med att inte se någon av dom filmerna, är jag smart eller helt jävla puckad?
Sen provade jag föresten att paddla lite kajak också, men det var så pass lite så det gills inte. Men på lovet, då jävlar!!



Och vid nio åkte vi hem. den bilden blev inte riktigt lika fin, eftersom att den är tagen genom ett bilfönster(bilen rörde sig tillochmed..) men det gör ingenting. Sen tog jag cykeln hem till mattias och såg på film.
Fin söndag!

day 24 - a song that you want to play at your funeral

Lou Bega – Mambo No. 5 (A Little Bit Of...) kanske? nej jag vet inte. men jag vill att dom spelar en glad låt, så att när dom hör låten ska dom skratta och tänka på hur kul dom hade med mig, istället för att grina och tänka på det dom inte hann göra. smart va? Mambo låten vad dessutom min favvo när jag var liten.

Mobilblogg - ute på äventyr med farsgubben


day 23 - a song that you want to play at your wedding

Just nu känns det inte som om jag kommer att gifta mig. Men om jag nu gör det, så vill jag ha mycket låtar som kopplas med min och min karls tid tillsammans. så det är svårt att säga.
men när jag hör den här låten tänker jag på bröllop. konstigt va?!?!??!?! Beyoncé – Single Ladies (Put A Ring On It)


LIVET...



har precis ringt och spärrat mitt kontokort. livet.. och jag är ensam i helgen, men det ordnar sig nog!

day 22 - a song that you listen to when you’re sad

alltså. Jag brukar gå ut och gå eller springa när jag är ledsen, och då brukar denna få fart på bena;Broadway – Don’t Jump The Shark Before You Save The Whale

"Är du från jehovas vittnen?" "nej?!?" "VA? ÄRU INTE??"



Jag hade kul igår, stal typ tre mössor. Satt i stadsparken tills kl2, sen gick vi och värmde oss hos mattias med några andra asfulla studenter som däckade i soffan, så jag och lizette gick hem till henne vid fyra, jag hämtade cykeln och cyklade i hem i morgonsolen. Fin kväll! Och denna kväll ska bli minst lika fin, vi ses på smitingen mina små getingar!

RSS 2.0