blue monday

idag var det hemskt att kliva upp, eftersom att klockan ringde klockan sex, bussen gick sju, skolan börjar åtta, jag skulle ha en lektion, och sen sluta. Lovande? Nej. men det gick för sig ändå när jag väl kom upp och tvättade ansiktet.
dagen har iallafall inte varit så tokig, slutade tiv halv tolv, då jag jag, Therese och Linnea och åt på subway, sen åkte jag och Therese till Birsta och unnade oss lite saker, och kollade på julklappar. Mysit!

och föresten, idag klippte Therese Nilsson sönder sina hörlurar,  SMART!
och imorgon ska jag försöka lägga in en bild, har märkt att det blir mycket roligare att läsa då.
:*

21.21

kanske är lika bra att jag säger detta nu, jag kommer inte att blogga så mycket på helgerna, ett inlägg om dagen är nästan lyx..
har haft en underbar helg, pepparkaks bakning, sett på film, spelat buzz för första gången, och åkt sjukt mycket buss.  felfri!
och, ja, jag har ingenting mer att säga.
nu ska jag dricka glögg! PEACE

j'ai besoin de toi

slutade skolan vid halv fyra, och möttes av Pontus utanför skolan,  gissa om jag blev glad. Sedan åkte  vi hem till honom, umgick lite med Dennis och Michaela, åt tacos, och sen såg vi på taken,( inte hus tak, utan tagen, på engelska.. ) den rekomenderas starkt!
nu sitter jag på bussen på väg hem iallafall, kommer fran vid tjugo över elva, då tar jag en promenix hemmåt, uppfriskande! och jag är så himla godis sugen så jag håller på att gå åt...
PEACE


words of encouragement.

FREDAAAAAG.

fyfan vad skönt. Idag blir det kina till lunch, sen fredags mys, gillas!
och jag hara så otroligt lite pengar på mitt konto, sjukt.. nu vet jag hur det känns att vara fattig, ogillas! och jag har inga pengar på mobilen heller, och jag får inga pengar för än på måndag. hur fan gör man då? i knooow nothing..
iallafall.
så måste jag börja köpa julklappar, men jag finner inte det roliga i att köpa julklappar i regn, och lite mer regn, och ännu mer regn...

you, only you

hjärtat, det enda jag vill vara är din.


<3


hard work work

fick nyss besked om att jag kommer att få stå i cafetarian på ett äldreboende i min lilla stad. kommer att få stå var tredje helg, och jag kommer att få 1000kr extra i månaden. står från kl10 till halv tre, eller tre. NAJS

i remember when i said ''i'm nothing without you.''


Ida Kristina Lindén ( Ulin? )

sitter på skolan nu, vågen till mig själv som ens orkade kliva upp ur sängen, och nu har jag precis gjort ett prov i näthandel, via internet? mycket konstigt, och alldeles för lätt.. för jag tror att jag har klarat det, hade fyra fel. och jag hade knappt pluggat.
jaja, jag ska väl inte klaga om jag inte klarade det? men hela allting känns så oseriöst. hemskt oseriöst.

angående min rubrik, som faktiskt har någonting med inlägget att göra idag. Jag heter ju Ida Kristina Lindén. men min mamma heter Ulin i efternamn, så jag vill verkligen lägga till Ulin, har fyllt i papperna och allting, men jag vet inte varför jag inte skickar in dem, det tar stopp. kanske är det för att jag alltid hetat Lindén? jag älskar mitt namn, är otroligt nöjd, men Ulin är ju inte så fel det heller. jag vet inte. för jag vill ju heta samma sak som min mamma, självklart, men jag vet inte. förvirrande.
sen OM jag lägger till Ulin i mitt namn, ska jag då heta Lindén Ulin, eller Ulin Lindén?

dagens jävla I-landsproblem

katthen är blyg och rädd för mig

jag sitter här och väntar på att disken ska diska sig själv, och suktar efter en ny snowboardjacka som pappa har lovat mig i julklapp. eller ska jag ta pengar? eller kanske en tatuering? men vad ska jag tatuera? ja, när man väl ställer en massa frågor så är det väl lika bra att ställa vad är meningen med livet frågan, för idag är jag lita negativ av mig.

åh, vackra skapelse..


iallafall så har jag suttit och försökt läsa på inför näthandels provet som äger rum imorgon, men det går inte.. det tar stopp vid ordet näthandel. Näthandel. mycket lustigt ord, smaka själv så får ni se.

jag önskar jag var lite mer som mig själv


ThereseThereseEvelinaLinnea

Ja, ni borde inte ta åt er av tidigare inlägg, ni är ''en annan del av Pyret'' LOVE IT


och vem är du själv?

ska åka till alla länder och prata alla språk
för det du gör idag det gjorde jag redan igår.


vill bara säga att jag är sjukt jävla less på min så kallade klass, är less på skolan, är less på lärarna, är less på att kliva upp, less på allmänheten, jag hatar att gå med strömmen.
jag är inte nöjd, allting står i min väg, och alla mina ''vänner'' suckar när jag säger ifrån, tror inte att man är seriös, att det bara är nått jävla hej-ge-mig-uppmärksamhet. men tro vad ni vill, och ta åt er, må dåligt, jag kunde helt ärligt inte bry mig mindreaå åt helvete med det här, John Bauer är utan tvekan värre än skoskav och pölsa. och alla personer som tror att som är någonting och står med näsan i vädret kan gå och ta sig någostans.

Back in busniess

nu är det seriöst, Ida Bitterfitta kommer säga exakt vad hon tycker och tänker, utan hämningar


RSS 2.0