hello, my name is Marcello.





så här söta var vi igår. hhehehe

halloweeeeeen


såhär kommer jag att se ut på lördag. FY FAN vad kul vi kommer att ha. galet.

nu ska jag plugga liiite, sen sova.
gonatt

jag är odödlig. jag måste vara odödlig.


Detta är min vän kim



fast hon har mina kläder på sig. hon är söt.

Torsdag? redan?

klockan är natt, och jag ska upp tidigt imorgon. men det skiter jag i, för jag är så jävla hardcore.
Iallfall så är jag klar med svenskan nu, och på god väg med kulturhistorian. så om jag orkar focusera imorgon så tror jag nog att jag hinner klart med allting. och det känns jävligt bra.x
GONATT

Miami 2 ibiza



pluggmode. jag längtar tills på lördag. jag ska se ut som ett offer, och ingen kommer att dömma mig.
Jag älskar halloween.x

LOVELOVELOVE



dock så förvandlas dörren till ett fönster. MEN det är kul ändå

TRÖTT/LESS



godnatt..........

när förtjänade du den titeln?

kärlek. syskon kärlek. vänskaps kärlek. dålig kärlek. jobbig kärlek. obesvarad kärlek.
bra kärlek? evig kärlek?


RANDOM PICS - WEHEARTIT.COM


and though I may seem confident the plain truth is that I'm scared

I guess I should be laughing at the sorry state I'm in
sit back and just relax and continue a life of sin
I know all the wrongs and rights but my mind is moving slower
am I losing sight?


TRAVIS MCCOY



är jag kräsen om jag säger att jag inte tänker gifta mig med någon annan är honom?

hur kul??

http://www.youtube.com/watch?v=skQGve3XksU&feature=related

jag måste lära mig att uppskatta söndagar.

nu sitter jag och Pontus vid varsin dator. Socialt kam man tycka.
Jag vet inte vad jag ska göra idag. Känner för att sola, bada, och basta.
Meeen jag måste plugga, och duscha!!!!!
hejdå

almost perfect



vaknade och var på humöret ni ser här ovan.
gick till skolan, kom hem med nytt humör;



hur bra?? nu väntar jag på honeybaby, sen ska vi till sundsvall och bara vara kära i varandra.
bra plander för kvällen? JAJJEMEN!!!

SEXSEXSEXIGSEXSEXSEX



Russel Brand.
denna männsika skulle vara perfekt om han inte skulle ha thights på sig. eller ja, han kan skippa thighta byxor över huvud taget. fast ja, det gör ingenting. han är förjälvla snygg ändå.

och hur i hela helvetet ska jag våga göra detta in real life??



sjukt jätte sugen. jag blev nästan lite småkåt på mig själv. hihih

du är rätt ung, jag är äldre än du. men du röker så jag skulle säga att vi är plus/minus noll

lysnnar på denna och älskar livet. längtar tills jag är klar med skoter kortet, längtar till Borga, längtar till Helsingborg, längtar till Stockholm.
längtar tills min dagen D. 18 år. det är ett tag dit, men det hindrar inte mig från att drömma.

FRED UT

midsommar -09



Mysig bild. Fick super cravings på att färga håret mörkt igen, döläckert. För tillfället har jag någonting som varken kan klassas som rött eller brunt. Det är ju kul, eller? NÄ

@ evelinas place











TREVLIGLÖRDAG

snip-snap-snut-så-tog-helgen-slut



jag hade sjukt kul igår, bara så ni vet.

pengarna rullar bort som dom ska

bessat slalombyxor, vanliga byxor, och en halsduk som kallas för snodd. sen fick jag ett par trasiga jeans av mamma idag. det tycker jag är bra, för jag går estet.
hejdå

lånetelefon...........



men om vi ska se det positiva i det hela så är min mobil på lagning, och snart kan jag lyssna på musik, och kanske till och med ladda den!! love life. nästan

det är mycket man vill.



och ja, jag vill göra detta. allt. men inte exakt likadant, jag vill ha det med "ida".
PEACE OUT

insperation


rastab-rud


osminkadoduchad&oostädat. fin!!!!!!!!!!!!! och ja, så fort jag kommer innanför dörren på kvällarna så slänger jag av mig kläderna och hoppar i morgonrocken. den är bäst.
nu ska jag försöka trassla ur flätorna, för det ser ut som om jag har sveriges tunnaste hår. inte lika bäst.

HEJDÅ

i hope to find myself


EGOTHURSDAY



nu, mat och födelsedags fika hos morbror.
HAAAAJ


onsdag bruschan

idag betsällde jag exakt 100st famkallningar från fujifilm. och det var gratis, eller ja, jag fick betala frakten, men den var ju också typ gratis!??! jag älskar dig, csn-kortet!

Aliquando et insanire iucundum est.







gonatt


JAG DÖR. JAG DÖÖÖÖÖR.

'

kan man vara kär i en röst? jag kan. denna människa är helt jävla fantastisk. min favoritlåt "save my soul" har äntligen spelats in i studioformat, istället för en sketen youtube version som är filmad från nån balkong med en mobilkamera. åååh, jag är lycklig nu. LYCKLIG!!!!! jag älskar denna människa, hans idéer och hans sett att uttrycka sig på. underbart.

gojävlabilderna




GUD, VARFÖR??

jeans, underkläder, byxor, tröjor, linnen, koftor, mössor, halsdukar, skor...
så kan jag hålla på ett tag. jag vill vinna en miljon, eller mer, så att jag kan köpa vad jag vill när jag vill.
de skulle va najs.

MONKI


de va ett jävla strul de dära


RSS 2.0