ain't nothing i would change.

Vännen, klart att jag saknar dig när vi gjort så mycket tillsammans, men jag vet inte om jag borde.



just nu sitter jag hemma hos my, det har varit en lång dag idag.. så jag stannade en natt till, åker hem imorgonbitti med Kenneth, och då blir det till att klä julgranen med mamma och min Pontus. i like it.

dagen har gått till så att jag klev upp klockan halv sju, åkte med my till hennes skola, väntade i en timma, skulle gå på hennes sång lektion eftersom att hon inte hade några fler lektioner den dagen, men vad är det som händer då? jo hennes sångpedagog är sjuk, NAJS, klivit upp fyra timmar för tidigt heeelt i onödan, det gillas.
så då gick vi runt i några affärer, för kramfors kan man inte kalla för ''stan'', och väntade på att bussen skulle gå. sedan när vi väl kom hem var det till att gå ut och gå med hunden, gå på mobil jakt, och skotta. men det var sjukt fint ute, så jag fick till några bilder som jag ska försöka lagga upp imorgon eller fredag. man kan ju alltid hoppas..
menmen, nu ska jag sova, ända till halv sju!

Kommentarer
Postat av: Louise

vem handlar det första i inlägget om?<3

2009-12-22 @ 21:44:07
URL: http://loviisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0