det slår mig när orden kommer ur min mun - jag längtar hem.

just nu sitter jag hemma hos kim, väntar på att hon ska diska och laga mat till mig, haha, kände mig lite mäktig när jag skrev det där.
men men, idag har vi iallafall gått på stan, jag köpte lite smått och gott, blend annat jeans leggings, trosor, ögonbrynsfärg, rouge, och lite annat. mysit att spendera pengar på ingenting!!
senare sen så jag jag och Pontus gå på Avatar, har hört att den ska vara riktigt bra så jag har ganska höga förväntnigar. synd bara att den slutar så sent, men det är smällar man får ta.
och jag har varit ut och gått idag (fram och tillbaka till stan, haha, jag är ju för tragisk. ) och det var riktigt skönt, isade om kinderna, fick äntligen lite julkännsla, dock en vecka för sent..
men nu har Kim börjat diska, så snart får jag mat. KATSHING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0