snow

jag är så sjuuukt kär i vädret, ber till gud att det inte blir plusgrader igen.

men iallfall. för någon vecka sedan skrev jag om en otroligt snygg jacka som jag skulle köpa. Men när jag väl fått pengar och skulle beställa den så var den slutsåld, så den kommer inte in i lagret mer, gissa om jag blev besviken?
men jag och pappa åkte till birsta och kollade runt på lita jackor i fredags, och då hittade jag en lila, stor, och mycket snygg jacka för 1500kr, så nu ligger den i min garderob hemma, inslagen till en julklapp, jag vet inte varför men pappa tyckte att jag skulle slå in den och öppna den med farmor osv.
jag är nöjd! nu åter till datakunskapen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0