Ida Kristina Lindén ( Ulin? )

sitter på skolan nu, vågen till mig själv som ens orkade kliva upp ur sängen, och nu har jag precis gjort ett prov i näthandel, via internet? mycket konstigt, och alldeles för lätt.. för jag tror att jag har klarat det, hade fyra fel. och jag hade knappt pluggat.
jaja, jag ska väl inte klaga om jag inte klarade det? men hela allting känns så oseriöst. hemskt oseriöst.

angående min rubrik, som faktiskt har någonting med inlägget att göra idag. Jag heter ju Ida Kristina Lindén. men min mamma heter Ulin i efternamn, så jag vill verkligen lägga till Ulin, har fyllt i papperna och allting, men jag vet inte varför jag inte skickar in dem, det tar stopp. kanske är det för att jag alltid hetat Lindén? jag älskar mitt namn, är otroligt nöjd, men Ulin är ju inte så fel det heller. jag vet inte. för jag vill ju heta samma sak som min mamma, självklart, men jag vet inte. förvirrande.
sen OM jag lägger till Ulin i mitt namn, ska jag då heta Lindén Ulin, eller Ulin Lindén?

dagens jävla I-landsproblem

Kommentarer
Postat av: tisse

ida lindén is the shit

2009-11-26 @ 10:14:47
URL: http://fialisansblogg.se
Postat av: IDAn

i like that to

2009-11-26 @ 11:35:55
Postat av: köttbullen<3

ilu

det funkar bra <3

2009-11-27 @ 10:37:41
URL: http://nilssonmyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0