katthen är blyg och rädd för mig

jag sitter här och väntar på att disken ska diska sig själv, och suktar efter en ny snowboardjacka som pappa har lovat mig i julklapp. eller ska jag ta pengar? eller kanske en tatuering? men vad ska jag tatuera? ja, när man väl ställer en massa frågor så är det väl lika bra att ställa vad är meningen med livet frågan, för idag är jag lita negativ av mig.

åh, vackra skapelse..


iallafall så har jag suttit och försökt läsa på inför näthandels provet som äger rum imorgon, men det går inte.. det tar stopp vid ordet näthandel. Näthandel. mycket lustigt ord, smaka själv så får ni se.

Kommentarer
Postat av: chimpelidimpidamp

en vågel, de ä en vågel. du döda vågel.

2009-11-25 @ 21:37:43
Postat av: Ida

you know it!

2009-11-25 @ 21:43:06
Postat av: Becka fotograf

snygg!:O

2009-12-01 @ 13:41:19
URL: http://fotokalaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0