och vem är du själv?

ska åka till alla länder och prata alla språk
för det du gör idag det gjorde jag redan igår.


vill bara säga att jag är sjukt jävla less på min så kallade klass, är less på skolan, är less på lärarna, är less på att kliva upp, less på allmänheten, jag hatar att gå med strömmen.
jag är inte nöjd, allting står i min väg, och alla mina ''vänner'' suckar när jag säger ifrån, tror inte att man är seriös, att det bara är nått jävla hej-ge-mig-uppmärksamhet. men tro vad ni vill, och ta åt er, må dåligt, jag kunde helt ärligt inte bry mig mindreaå åt helvete med det här, John Bauer är utan tvekan värre än skoskav och pölsa. och alla personer som tror att som är någonting och står med näsan i vädret kan gå och ta sig någostans.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag suckar då fan inte ida. du har rätt med varenda bokstav

2009-11-25 @ 11:07:13
URL: http://fialisansblogg.se
Postat av: Nils

I get your point about the school. Totally sucks -.-

2009-11-25 @ 11:11:17
Postat av: Ida.

jo, men ni fyra är ju ett undantag. ni vet exakt vad jag menar :)

2009-11-25 @ 11:15:17
Postat av: köttbullen<3

jaha? är jag en utav dina "vänner"? :(



jag älskar dig<3

2009-11-25 @ 20:21:52
URL: http://nilssonmyou.blogg.se/
Postat av: Ida

my baby, inlägget har ingenting med mina gammla vänner att göra.

saknar dig, gumman!

2009-11-25 @ 21:45:16
Postat av: jenny

gumman, du ska självklart gå din egen väg och göra det som känns rätt för dig. jag ska hjälpa dig hoppa över alla hinder <3

2009-11-26 @ 10:23:52
URL: http://jjennybylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0