Jag behöver skriva av mig..

Jag kan inte förstå mig på vissa människor. När en vuxen man på femtio tre år, måste ljuga för sina egna barn för att framstå som ett bra exempel, då kan det omöjligt stå rätt till bakom pannbenet på karln?! Och när jag har sagt till honom att jag verkligen vill följa med honom när han hälsar på vissa människor, ska han då säga till tio minuter innan han åker? Nej, det ska han inte. Det fattar väl alla? Alla förutom min jävla "pappa". 
Jag blir så sjukt jävla besviken varje gång. Men inte fan säger jag det till honom? Jag bara låter det vara. Så jag är väl lika dum i huvudet jag också antar jag.


Jag har ingen pappa.
Jag har en Thomas.


Kommentarer
Postat av: Louise

Du vet att du får prata av dig med mig när du vill ?<3

2010-04-03 @ 16:35:22
URL: http://flickansomdansar.blogspot.com
Postat av: jenny

hjärtat mitt <3

2010-04-04 @ 00:04:06
URL: http://jjennyjosephina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0