i shared the gold!

har fått mycket gjort idag. ''Ha-Ha''
vaknade hos Pontus, så åkte han till backen och jag tog en långprommis hem, skönt.
sedan kom kim förbi och drack kaffe och såg på tv, jag låg mest och tyckte synd om mig själv för att jag hade magknip. inte lätt.
sedan städade jag ur garderoben, helvete vad mycket jag hade som jag inte ens visste om..
och nu sitter jag här och är fullproppad med mc nuggets, jag och mammas sambo fick ett ryck och åkte och köpte. jag är lätt påverkad när det gäller dåliga tv reklamer tror jag.. haha

slänger in en sjuuukt bra låt också.
Laaaater


Kommentarer
Postat av: mysaaan

och vart tog kläderna du inte ville ha vägen?????;ooo<3333

2010-02-08 @ 16:51:34
URL: http://nilssonmyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0