bild bomb

Idag har jag påbörjat en penicillin kur, (ja, jag googlade det ordet) eftersom att jag har fått sjukt ont i öronen efter att jag opererade mig, det är inte säkert att det är en inflamation, men läkaren sa att det var lika bra att jag åt penicillin in case of. och det är ju ganska typiskt.. Av 100 liknande operatoner, så är det 3-4 personer som brukar få inflamation i öronen eller liknande.. känns bra!

Iallafall. Idag har jag varit utomhus, det var riktigt skönt.
jag gick till Subway och åt med Ida, sedan så gick vi och solade. Så nu är jag lita lagomt vidbränd, och jag luktar solarium, inte lika bra. så nu ska jag ta en snabb dusch, äta, och sedan åker jag till Pontus.
Puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0