värdelöst

min helg sög, och jag överdriver inte.
har jobbat, försovit mig, bråkat, gråtit, tränat, gråtit lite till, ätit, och sovit.
enda positiva har varit min Pontus, världens finaste.
och jag har ätit mycket piggelin och sett på Prison break.
F U N

fick inte ens säga hejdå till Pontus när han åkte iväg med sin klass för att övernatta vid nått fjäll i fyra nätter.
usch, som jag saknar dig.



just nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå. min buss till skolan går fem i elva, då har vi en lektion, Idrott, jag ska gå på en promenad, och sedan åka hem. SOFT
menmen, nu ska jag ta och göra lite nudlar och kaffe, ta fram en loka och en piggelin.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0