Housewife?

jag måste berömma mig själv (liiite) nu faktiskt.
igår bytte jag gardiner i klassrummet, eller jag vet inte vad man ska kalla det, för det gick INTE bra, men till slut var de nya gardinerna på plats! Idag har jag diskat, och jag ska till och med gå ner på mitt rum och städa, sedan duscha, använda hår och ansikts mask, och passa på att färga ögonbrynen.
Bra Ida, du förtjänar detta!

och jag är sjukt avundsjuk på härnösands alla nittioettor som idag har studentfest med temat ''kändisar''
min Pontus är utklädd till iprenmannen, jag har inte sett dräkten på honom, men den såg nog rolig ut på galgen. och imorgon får jag se honom in action! :D
men personligen tycker jag att iprenmannen ser ut som någon könssjukdom..


han, och alla andra lär ha sjukt kul ikväll. själv får man vänta i två år.
I can't wait..


Kommentarer
Postat av: Transan/Jonas

/Svar/ hehe tack:P

Jag har lagt upp bilder på bloggen som visar hur man gör.. :P

2010-01-15 @ 19:26:14
URL: http://transan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0