DET SPELAR FAN INGEN ROLL LÄNGRE, OCH JAG VÄGRAR KÄMPA FÖR NÅGONTING SOM JAG INTE STÅR FÖR.

Hur jävla gammal man än är så finns det alltid folk som vägrar acceptera ens sätt att vara.
Det finns alltid folk som inte kan glädjas åt att man faktiskt är lycklig.

Jag är så jävla arg nu, för det är inte värt att kämpa för att vara snäll och vara alla till lags, för det är tydligen fel det också. Så om du nu är så jävla perfekt på alla sätt och vis så kan du ju lära mig alla dessa fantastiska saker som du gör? tillexempel att ljuga, vara svartsjuk, och prata skit om mitt sätt att vara. och sen kan du jätte gärna få lära mig hur du kan kasta förolämpningar rakt upp i ansiktet på mig och sedan kunna sova gott om nätterna. För det är fan ett stort jävla mysterium om du frågar mig.

Krigut, och dra åt helvete med mänskligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0