"IF YOU DON'T HAVE ANY SHADOWS YOU'RE NOT STANDING IN THE LIGHT"

Jag har precis kollat på "google goes gaga" och den där jävla människan är helt jävla AMAZZZZING. Min idol, lätt. Hon och Aretha Franklin.
Men idag är det lördag, och jag har jobbat. så nu ska jag duscha, sen ska jag dra mig mot lizette och senare mot Linda, för hon har nyss fyllt 18, så det ska fiiiras!! Men jag jobbar ju i helgen, så jag åker hem innan tolvslaget.




Hah, kanske världens konstigaste bild. ES09 säger jag bara. ES09!!
ha det kungligt inatt nurå?!
HEJDÅ


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: så kul att du är med och tävlar om sexiga underkläder ;)

2011-04-11 @ 03:30:28
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0