Dag 10 - Tio sanningar om mig

1. Jag är super mega mörkrädd, klarar inte av att sova själv i mitt eget hus. hehehe
2. Jag har hemska humörsvängningar.
3. Jag vill pierca septum, men då skulle min mamma döda mig... cutcutcut
4. Jag skämmer ofta ut mig, vilket några tycker är charmigt (dumhuven?!?)
5. Jag prioriterar oftast mig själv först. Iallafall när det handlar om mitt välmående.
6. Jag tycker att tatueringar och piercingar är det sexigaste som finns.
7. Jag vill lära mig att spela piano, men jag kommer nog aldrig ta initiativet till det.
8. Jag funderar på att inrikta mig på klassisk sång, men jag är rädd för att misslyckas.
9. Jag vill färga håret ljuslila(HAHA), men jag kommer aldrig göra det, för det är fult.
10. Jag kollar efter lägenheter vaaarje dag, men jag vill inte flytta från min mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0