THIS IS A NICE HOTEL INDEED.

Kollade precis på Modelljakten på kanal5 play, och såg att Therese kom vidare till top 5, vilket självklart var kul osv. Men jag tycker att hela programet är lite B. Iallafall upplägget av avsnitten, det känns som om kenza bara kollar på dem och sen pekar hon på sin favorit och åker vidare till nästa stad i princip. Haha, är så sjukt jävla opepp på allt just nu. Ska upp tidigt imorgon, för att infinna mig på körskolan för att gå på riskettan, KUL!!!?! nej. Men en bra grej är väl att jag är klar med alla faser på teorin, så det gäller bara att göra lite slutprov nu, och sen boka in uppkörning när jag har förbrukat alla körlektioner, och gjort halkbanan förståsssssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0